فال روزانه/ ماه تولدت را بگو و فالت را ببین

فال امروز پنجشنبه 11 خرداد 1402

بخت و اقبال روی زمین و به دست آدم‌ها رقم می‌خورد اما خیلی وقت‌ها دوست داریم آن را به ستاره‌ها و سال و ماه گره بزنیم که با این حساب امروز پنجشنبه 11 خرداد 1402 ستاره‌های بخت و اقبال این طور حال و روزمان را حکایت می‌کند.
فال امروز پنجشنبه 11 خرداد 1402

" پنجشنبه 11 خرداد 1402" تاریخی که هیچگاه تکرار نخواهد شد از راه رسیده و حالا برویم به سراغ فال امروز و احوالمان در این تاریخ هرچند گفته‌اند که به فال دل نبند و اعتقاد نداشته باش اما از سر تفریح نیم نگاهی به آن بیندازیم.

فروردین

روزی پرانرژی و سرزنده داشته‌اید و با شادابی روز را آغاز کرده‌اید. از این انرژی بی‌نهایت بهره ببرید و وظایف امروز را سریع‌تر از همیشه به اتمام برسانید. روز خوش‌اقبالی برای معاملات و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از کمک آنها بهره ببرید. در حال سفر کردن هستید و می‌خواهید سفری داشته باشید، اما خطرات زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. به خطرات این سفر بهای بدهید و مطمئن شوید که سفری که امروز انجام می‌دهید، در طولانی‌مدت مزایای بسیاری برای شما به همراه دارد. احتمال وقوع یک اختلاف بین شما و همسر یا عشق زندگیتان وجود دارد، مناسب نیست که درگیر این اختلاف شوید و با تسلیم و فروتنی به عشق زندگیتان ثابت کنید که شما یک فرد بخشنده هستید و از این اختلاف هیچ ضرری به دل نبرده‌اید.

اردیبهشت

امروز باید یک استراتژی هوشمندانه به کار بگیرید تا بتوانید بین اهداف شخصی و زندگی حرفه ایتان تعادل ایجاد کنید. نباید به خاطر بلندپروازی های حرفه ای خود و یا نیازهای مالی زندگی شخصیتان را قربانی کنید. شما به عنوان یک فرد بالغ موظف به ایجاد تعادل بین تمام جنبه های مختلف زندگی خود هستید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. با وجود آنکه ممکن است شیوه قدیمی تان هنوز هم راهگشا باشد اما می توانبد با اندکی تغییر به بهبود هرچه بیشتر روند زندگیتان کمک بکنید. وقت آن رسیده به خودتان کمی استراحت بدهید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید. در حال حاضر تصور هرگونه دگرگونی از نظرتان ترسناک است. به سرنوشت اعتماد کنید.

خرداد

غیر از خوبی و محبت، هیچ چیز دیگری از شما مشاهده نشده و شما همیشه از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌برید. امروز یک فرصت مناسب برای گرفتن دستِ افتادگان پیش می‌آید و شما می‌توانید با اینکار نوع‌دوستی خود را به اطرافیانتان ثابت کنید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد، به اندازه کافی دقت کنید و از تجربه‌های افراد با تجربه مشورت بگیرید. احساس می‌کنید که اطرافیان به شما با احترام رفتار نمی‌کنند و این وضعیت شما را ناراحت می‌کند، اما به یاد داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران در واقع نشان‌دهنده‌ی رفتار شماست و زیرا شما هم با اطرافیان خود به نحوه‌ای رفتار ناپسند دارید، آنها نیز به شما احترام نخواهند گذاشت. بنابراین، اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری هستید، از امروز احترام بیشتری نسبت به اطرافیان خود نشان دهید و مطمئن باشید که آنها همیشه احترام شما را حفظ خواهند کرد. همچنین، تا آنجا که می‌توانید، تلاش کنید دانش و مهارت‌های جدید را فرا بگیرید. اطمینان داشته باشید که هرچه بیشتر برای یادگیری مهارت‌های جدید تلاش کنید، در زندگی نسبت به اطرافیانتان پیشرفت خواهید کرد. روزی را در کنار همسر یا عشق زندگیتان به همراه عشق و محبت سپری می‌کنید. این شرایط را به عنوان یک فال خوب قبول کنید و عشق خ

تیر

مقامات بالاتری که تا به حال راهنمای شما بوده و به شما کمک کرده اند امروز ممکن است در برابرتان قرار بگیرند و با شما مخالفت کنند. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که ترس هایتان را کنار گذاشته و بی آن که به دنبال راهنمایی باشید خودتان مسیرتان را به سوی هدفتان پیدا کنید. این وضعیت بدون شک تاثیرات مثبتی روی زندگی و آینده شما خواهد گذاشت و به این معناست که دارید به بلوغ می رسید. بعدا هم خواهید توانست هر از گاهی در صورت نیاز از دیگران تقاضای کمک کنید. فردی وارد زندگیتان خواهد شد آن هم وقتی که هیچ انتظار ندارید، او محاسبان شما را به سادگی برهم خواهد زد.این اتفاق در نهایت به نفع شماست و باعث خوشحالی تان می شود.برای یک کار مالی یا امضای قراردادی مهم محتاط باشید و جوانب امر را با دقت سبک و سنگین بکنید، نکته ای در متن باید تغییر کند.

مرداد

روزی پرانرژی را آغاز کرده‌اید و احساس خوشحالی و سرزندگی می‌کنید، این احساس را به عنوان یک نیکوکاری قبول کنید و با انگیزه‌ای بیشتر به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. باید هزینه‌ای قابل توجه را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیانتان متحمل شوید. نگرانی مبنی بر اینکه این فرد محبت شما را نادیده خواهد گرفت، نادیده گرفته شود زیرا در اولین فرصت آن را جبران خواهد کرد. شما باید یک کار دشوار را انجام دهید، اما نیازی به نگرانی نیست و شما به بهترین شکل ممکن آن را به انجام خواهید رساند. احساس می‌کنید که روزها از سازگاری با شما خارج شده است، اما نگران نباشید زیرا این شرایط تغییر خواهد کرد و دنیا به سمت شما پیش خواهد رفت. فردی که آنقدر از او آگاهی ندارید، امروز تلاش خواهد کرد تا بین شما و همسر یا عشق زندگیتان بدرقه بزند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به یک رابطه پر از قهر و نفرت تبدیل کند. قبل از اینکه این فرد به اهداف خبیثانه خود برسد، او را شناسایی کنید و به وی ثابت کنید که هیچ کسی توانایی جدایی شما از عشق زندگیتان را ندارد.

شهریور

امروز ممکن است با تنش‌ها و چالش‌هایی همراه شوید. پیشرفت‌های اخیر در زندگی حرفه‌ایتان آنقدر ناکام و ناامید کننده بوده‌اند و فاصله‌ای با انتظاراتتان داشته‌اند که ترجیح می‌دهید کمتر خود را به فشار بیاورید. اما متأسفانه وضعیت اقتصادی شما در حال حاضر به حدی نیست که بتوانید از زیر کار کمیته خالی کنید و شاید مجبور باشید حتی سخت‌تر از همیشه تلاش کنید. آنچه که دلتان برایش شور می زند،فقط و فقط در مغز شما اتفاق می افتد.این همه بیهوده برای خودتان فکر نسازید. وقت ان رسییده برای اقلاً یک مدت همه چیز را رها کنید. خواهید دید آب از آب تکان نمی خورد. آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. وقتی شما صمیمانه و با صداقت حرف می زنید او هم صمیمانه به سخنان تان گوش می کند.

مهر

امروز برای شما اطلاعات مهمی در رابطه با تصمیماتی که باید برای آینده خود بگیرید به همراه خواهد داشت. اکنون زمان آن فرا رسیده است که اولویت های خودتان را تعیین کرده و تصمیمتان را بگیرید. آیا می خواهید همین حالا وارد بازار کار شوید و یا می خواهید تحصیلاتتان را ادامه دهید؟ آیا از زندگی مشترک و روابط خانوادگی خود راضی هستید؟ هر تصمیمی که در هر یک از این زمینه ها بگیرید ممکن است تمام جنبه های دیگر زندگیتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد، پس تا جایی که می توانید دقت به خرج دهید. یک فرصت جدید و ناب در اختیارتان قرار خواهد گرفت. جنبه جاه طلب و بلند پرواز شخصیتتان بزودی خودش را نشان می دهد از این طریق شما می توانید به نحو دلخواهتان فرد مورد علاقه تان را تحت تاثیر قرار دهید. حالا وقت فروتنی نیست، به جایی دعوت می شوید جواب رد ندهید، بروید اما هوشیار باشید.

مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دستتان ندهد. مشکلی که در محل‌ کار با آن روبه‌رو هستید را با کمک همکاران پشت ‌سر بگذارید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید.

آبان

امروز باید خودتان را برای یک روز نسبتا پراسترس آماده کنید. شاید زندگی خانوادگیتان به خاطر برخی سوء تفاهم ها و اختلاف نظرها با مشکلاتی مواجه شود. شاید احساس کنید که به حریم خصوصی شما تجاوز شده و شما را محدود کرده اند، اما به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن در برابر شرایط به وجود آمده را ندارید. شما این حق را دارید که از فضای خصوصی خود با چنگ و دندان محافظت کنید. موفقیت هایی که در چند وقت گذشته به دست آورده اید به شما این جسارت را می دهند که بیش از هر زمان دیگری در ارتباط برقرار کردن پیشقدم شوید. فراموشی تان کار دستتان می دهد و این برایتان گران تمام می شود، اولین بارتان نیست سعی کنید آخرین بارتان باشد. حرفی به شما زده می شود اگر هوشیار باشید می توانید از آن هم خودتان سود ببرید و هم به دیگران سود برسانید.برای دانستن موضوعی بیش از حد پافشاری می کنید بعد از دانستنش از کار خود پشیمان خواهید شد.

آذر

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید.

دی

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید. با یکی از آشنایان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند.

بهمن

امروز استقلال طلبی ذاتی شما ممکن است برای شما دردسرهایی درست کند. حرف هایی که امروز می زنید به راحتی همیشه مورد پذیرش اطرافیانتان قرار نمی گیرند و آنها فکر می کنند که گفته هایتان با افکار و احساسات واقعیتان در تناقض هستند. خوب، شما که مجبور نیستید آنها را قانع کنید، پس بیخیال حرف هایشان بشوید. این موضوع مشکل آنهاست، نه شما، پس به آنچه می گویند یا فکر می کنند زیاد اهمیت ندهید. معجزه ای زیبا در زندگیتان به وقوع می پیوندد که روند زندگی شما را به کلی متحول میکند. برای انجام یک کار بزرگ اقدام کرده اید تا وقتی که رویاهایتان را دنبال می کنید در مسیر درست هستید. غرورتان را حفظ کنید و علی رغم نیازتان به پیشنهادی که به شما می شود جواب رد بدهید وگرنه روح حساستان را آزرده خواهید کرد.

اسفند

امروز از آن روزهایی است که ممکن است باعث شود فکر کنید در زندگی حرفه ایتان در جای درستی قرار نگرفته اید. شاید فکر می کنید این کار برای شما مناسب نیست و نمی توانید استعدادهایتان را به خوبی به کار بگیرید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که می خواهند ایده هایی که به سرشان می زنند را به کار بگیرند و در حال حاضر شغلتان به شما این اجازه را نمی دهد و مقامات بالا دست از لحاظ ذهنی با شما همسو نیستند. اگر فکر می کنید حق با شماست هر کاری که خودتان لازم می دانید را انجام دهید. حرفی شنیده اید که به نظرتان گنگ است بهتر است مسئله را شوخی نگیرید و در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.برای بهبود روند زندگی عاطفیتان باید حرف دلتان را به زبان بیاورید.موقع رانندگی حواستان را بیشتر جمع بکنید با بی احتیاطی می توانید خودتان را به دردسری بزرگ بیاندازید. با خرید هدیه ای شخصی را خوشحال کنید.