فال موکل دار / فال بر اساس ماه تولد / فال امروز

فال موکل‌دار امروز اول مرداد 1402

فال موکل‌دار یکی از فال هایی است که خبر از آینده می دهد و طرفداران زیادی هم دارد؛ باهم فال امروز را بخوانیم
فال موکل دار

قرار است نیم نگاهی به فال داشته باشیم اما اعتقاد به آن را فراموش کنیم؛ حالا برای آنکه نیم نگاهی به فال موکل‌دار امروز یکشنبه اول مرداد 1402 داشته باشید اینجا را به دقت بخوانید:

فروردین

اگر خانوم هستید و یا مجرد به زودی آقایی با جدبه و تقریبا سبزه رو و به ظاهر بداخلاق وارد زندگیتون میشه ولی خوش نیت و مقامدار و از لحاظ مالی اوکی که ممکنه تو محیط کارتون باشه پول کمی به دستتون میرسه توی روابط احساسیتون به جدایی و فاصله دیده میشه راه برایتان باز میشود و سنگینی و یا گره ای اگر تو کارهاتن بوده باز و برداشته شده یک تلفن و دیدار احساسی دارید برای مجردین پیشنهاد ازدواج دیده میشه و حرف از ازدواج به میون میاد. مراقب کاری که از دیگران پنهان میکنید باشید هر چند مسئله ساز نیست ولی بهتره کارهاتون و صادقانه انجام بدید .

اردیبهشت

توی دلت یه جایی به غم یه دلتنگی دیده میشه انکار نکران مسیله و یا نتیجه ی موضوعی هستید که به زودی حل میشه و موقتیه تمایلی به رفتن به جایی یا سفری رو ندارید د به اجبار برید ولی رغبتی از خودتون نشون نمیدید.توی روابط احساسیتون شریک احساسیتون هنوز به قولش وفا نکرده و این باعث ناراحتی شما میشه به انتخاب جدید و یا تصمیم جدی تو زندگیت میکیری که براتون خوبه به به میهمانی دعوت میشید. طرف احساسیتون بهتون فکر میکنه از کسی که دور هستید خبری بهتون میرسه. توی روابط احساسیتون رابطه ی دو طرفتون باهم کرمتر میشه و به زودی باهم دیدار دارید.

خرداد

یه خوشبختی و خوشحالی کوچیکی واستون اتفاق میفته یک موفقیت و پیشرفت در پیش دارید که هم در مورد روابط کاری و مالیتون هست تا 1 وعده ی دیکه شخصیتو حیطه ی کاری بهتون حسادت میکنه و یا رقیب کاریتون هستش تو روابط کاری و مالیتون به دیدار و ملاقات دارید. اگر مجرد هستید و خانوم منتطر خواستگار توی خونتون باشید. شخصی توحل مسائلتون بهتون کمکتون میکنه توی روابط احساسیتون بهتون حسادت میکنند ولی عشقتون دو طرفست تغییرات مثبتی تو زندگیتون میفته حرف از عروسی و ازدواج به میون میاد .

تیر

برای مجردین شخصی به زودی تا ۸ و عده ی دیکه به قصد ازدواج وارد زندگیتون میشه پول کمی به دستتون میرسه اتفاقات خوبی که توی زندگیتون در مورد مسائلکاری و مالی به خصوص احساسی پیش میاد سکوت در برابر برخی مشکلات براتون خوب نیست بهتره با آرامش به مشکلاتتون رسیدگی کنید کسالت روحی و جسمیدارید که شمارو کمی بی حوصله ،کرده بزودی حالتون بهتر میشه یک خوشحالی و یک خوشگذرونی موقت در پیش دارید خواستگار و خواستگاری برای مجردین دیدهمیشه شخصی رو ملاقات میکنید که میتونه قدم مهمی تو حل مشکلتون برداره.

مرداد

در راه قانونی دادگاهی قرار میگیرید که تغییرات مهمی در پیش دارید و موفقیت و پیروزی با شماست بزودی کسی رو میبینید که خوشحالتون میکنه تماس و پیامیناراحتتون کرده ولی شما به دل نمیگیرید خانومی دوستتون داره ولی بیتون دخالت های بیمورد هستش که رفع میشه پولی به دستتون میرسه سفر و یا راهی در پیشرید که براتون سودمند است راهتون باز و روشن است و هیچ مانع و سنگینی در امور دکی کاری مالی احساسی براتون دیده نمیشود به آرزویی که دارید میرسید چون برایسیدن به آن هر لحظه انتظار میکشید و تلاش میکنید دیدار دارید شاید با عشقتون و یا شخص دیگری که از شما تقاضای کمکی دارد .

شهریور

از طرف خانمی جوان پولی بهتون داده میشه ممکنه کاری داشته باشید و یا مسئله ای که مربوط به قانون باشه و آقایی با شخصیت قانونی راهنمایی و کمکتون میکنهسرت از دست دادن زمانی یا شخصی و یا چیزی رو میخورید که باعث غصتون میشه وی خونه و خونواده مراقب اخلاق و کفتارتون باشید تا اختلافی به وجود نیاد. منتظرسرانجام کاری هستید که حتما براتون جوابش مثبت هستش و سرانجام عالی برای ما داره خبر به دنیا اومدن نوزادی رو بهتون میدن که ممکنه نوزاد خودتون هم باشه.

مهر

یک تماس خوشحال کننده راجع به پول دارید که از طرفش پولی بهتون داده میشه. دیدار دارید با کسی که دوسش دارید از شخصی کمکی میخواید و یا شخصی توی این دیدار ازتون تقاضای کمکی میکنه به خواسته هات میرسی امکان مسافرت برای 4 وعده ی زمانی دیکه براتون دیده میشه ازدواج برای مجردین که شرایطش فراهم میشه تغییرات و پیشرفت خوب و عالی در پیش دارید که براتون آرامش و خوشبختی به همراه میاره مراقب وسایل و یا هدایا و یادگاری هاتون باشید تا چیزی که براتون با ارزشه کم نشه توی روابط احساسی عشق آقا نسبت به شما واقعیه وواقعا دوستتون داره و از طرفش به تماس خوشحال کننده دارید.

آبان

امکان داره اینروزها در فشار مالی باشید و یا منتظر نتیجه و یا خبری که براتون مهم سنگینی توی زندگی و یا کارهاتون افتاده که نباید نگران باشید تا 1 وعده ی زمانی دیکهکارها روی روال میفته و خبر و نتیجه رو دریافت میکنید امضای سند کاری دیده میشه براتون موفقیت به همراه داره توی روابط احساسیتون دلتنگی دیده میشه و به زودی برطرف میشه خواستکارو خواستکاری کردن برای مجردها دیده میشه تا 6 و عده ی زمانی دیکه برای انجام کاری دودل هستید ولی انجام دادنش باید با مشورت باشه کسی اگر بهتون قولی داده حتما به قولش به خصوص در مورد امور کاری و مالی باشه عمل میکنه .

آذر

اطرافیان به شما حسادت میکنند بیشتر تو محیط کاریتون هست از طرف شخصی که شماره های تماسش 1 و یا 11 داره دریافت میکنید میتونه شریک احساسیتونو یا دوست قدیمی بشه و یا در مورد کار باهاتون تماس میگیره درگیری فکرتون به کم زیاد شده پولی به دست میارید و دریافتش میکنید توی روابط احساسیتون طرفاحساسیتون بهتون فکر میکنه ولی در حال حاضر شرایط کاری باعث محدودیت واسش شده در انتظار خبر و یا پولی هستید که دریافتش میکنید تا 4 وعده ی دیگه اگر دختردم بخت هستید و یا دختر دم بختی در خانه دارید به زودی شرایط ازدواج براشون مهیا میشه .

دی

با شخصی که مدتها ندیدیش ملاقات زیبایی در پیش داری. شخصی تو فکره اینه ک برات قدم خیری برداره و خوشحالت کنه روی به امضای قانونی یا اداری خوشحالی داریبه اطرافیانت خیلی اعتماد نکن موضوعی که براش بی خوابی میکشی و فکرت رو درگیر کرده به زودی با خوشی برات حل میشه از سمت آقای جوانی شادی داری از سمت زنیبهت پولی میرسه ک خوشحال میشی وابستگی احساسی زیادی به ضررته . ورود فرد جدیدی رو به زندگیت جشن میگیری.

بهمن

با به فردی که خودت خیلی قبولش داری صحبت یا دردو دلی میکنی ک برات خوب داده . به موفقیت بزرگ در انتظارته ضیافت یا دورهمی دعوت میشی و میری ک خیلی خوشحالی اگر عشقت بلاکت کرده به زودی ازش خبرهای خوبی داری به جابه جایی یا سفر ناگهانی برات هست ک عالی داده دست یکی از اطرافیانت برات رو میشه و ازش ناراحت میشی تو خونتون از بابت مسئله ای خوشحالی دارین راجب مسایل مالی برات به اتفاق بزرگ افتاده کسایی ک تنهان رابطه جدید دارن شخصی بشدت ناراحتا میکنه ک خودش بعدش برای دلجویی ازت پاپیش میذاره به به هدف بزرکت میرسی روی وعده ۸ تماس سورپرایز کننده ای برات هست .

اسفند

هزینه ای رو از بابت کارای زیباییت پرداخت میکنی برات امکان مهاجرت از جایی که هستی خیلی زیاده. جروبحث با عشقت داری ولی بعدش برات آرامش افتاده پول درشتی ب زودی ب دستت میرسه به بخت و شانس بزرگی بهت رو میکنه تو کارات موفقیت حتمی رو در پیش داری برای مجردین امکان ازدواج زیادہ شفا پیدا کردن و بهبود بیماری رو خواهی شنید سفر به سمت دریا در پیش داری کره تو زندگیت افتاده و همین باعث کلافکی تو شده پولایی دستت میرسه تا بتونی کره های مالیتو رفع کنی تنش های بین خودت و عشقت بزودی تو به دیدار رمانتیک رفع میشه.