صبحانه انگلیسی / صبحانه لاکچری / صبحانه متفاوت

صبحانه انگلیسی درست کنیم/ یک صبحانه لاکچری و متفاوت

هر روز صبح "نان و پنیر" یا "کره و مربا" شاید شما هم از این همه یکنواختی خسته شده باشید و دلتان بخواهد یک صبجانه لاکچری به سبک کافه و رستوران‌ها را امتحان کنید. اینجا طرز درست کردن صبحانه انگلیسی را به شما آموزش می‎دهیم.
صبحانه انگلیسی

اگر خواستید یک صبحانه انگلیسی و لاکچری را به سبک کافه و رستوران ها امتحان کنید با ما همراه باشید تا قدم به قدم آن را برایتان توضیح دهیم و شما هم استفاده لازم را ببرید.


طرز تهیه خاچاپوری گرجستانی برای صبحانه

طرز تهیه صبحانه انگلیسی

مرحله اول:

در ابتدا خوراک لوبیا را آماده کنید. این قسمت کار به زمان بیشتری برای پخت احتیاج دارد. پیاز را در تابه‌ای تفت داده و با مقداری رب، سس کچاپ، زردچوبه و دیگر ادویه‌های دلخواه طعم‌دار کنید. سپس آب و لوبیا را اضافه کرده و اجازه دهید تا کاملاً جا بیفتد. اگر زمان کمی دارید، از کنسرو لوبیا استفاده کنید.

مرحله دوم:

حال نوبت گریل کردن سوسیس است. برای سرخ کردن سوسیس می‌توانید از روغن کنجد، کره، روغن زیتون یا روغن هسته انگور استفاده کنید؛ اولویت با ذائقه شماست. شعله گاز را در حالتی ملایم تنظیم کنید و هر از گاهی به سوسیس‌ها سر زده و آن‌ها را پشت و رو کنید تا کاملاً سرخ شوند.

مرحله سوم:

در این مرحله باید بیکن‌ها را آماده کنید. برای پخت بهتر بیکن‌ها خراش‌های کوچکی روی آن‌ها ایجاد کنید، سپس روغن را داغ کرده و قطعات کوچک بیکن را داخل روغن قرار دهید. سرخ کردن بیکن با حرارت ملایم تقریباً ۳ الی ۴ دقیقه زمان می‌برد. برای طعم‌دار شدن آن‌ها می‌توانید از فلفل، نمک و ادویه‌های دلخواه استفاده کنید. تا آماده شدن مابقی غذا، سوسیس و بیکن‌ها را در فضای گرمی قرار دهید.

مرحله چهارم:

بهتر است در بشقاب صبحانه انگلیسی از گوجه فرنگی‌های کوچک استفاده کنید. گوجه‌ها را قاچ کرده و فلفل و نمک بزنید. می‌توانید گوجه فرنگی را به صورت خام یا سرخ شده سرو کنید.

مرحله پنجم:

ماهیتابه را روی شعله گاز قرار دهید، سپس مقداری کره و یا روغن در ماهیتابه بریزید. تخم مرغ را شکسته و به آن نمک و فلفل بزنید. کمی صبر کنید تا تخم مرغ پخته شوند.

مرحله ششم:

قارچ‌ها را خرد کرده و به میزان دلخواه گریل کنید. توجه داشته باشید که اگر قارچ‌ها خشک نشده و تا حدی آبدار باشند، طعم بهتری خواهند داشت.

مرحله هفتم:

نان‌های تست را سرخ کرده و روی پارچه‌ای تمیز قرار دهید. این کار باعث می‌شود روغن اضافه نان گرفته شود.

طرز تهیه صبحانه انگلیسی به پایان رسید و اکنون ترکیب‌های مورد نیاز صبحانه انگلیسی آماده شده است. وقت آن رسیده تا تمامی مواد را به شکلی زیبا در بشقابی بزرگ چیدمان کنید. بله؛ به همین سادگی بشقاب صبحانه انگلیسی شما آماده است. نوش جان.

بازار