دعا برای پیروزی در دعوا / دعا برای پیروزی در مسابقات / دعا برای پیروز شدن

دعا برای پیروزی

خواندن این دعا شما را در هر جدالی پیروز می کند.
دعا

زندگی رنگی | خواندن دعا علاوه بر آرامش قلبی می تواند ما را در رسیدن به هدفمان یاری رساند. خیلی وقت ها در زندگی با شرایطی مواجه می شویم که شبیه به جنگ است از رقابت گرفته و تا بحث و جدال هایی که اطرافمان را فراگرفته است؛ این موقع هاست که فقط از خدا می خواهیم تا در این جدال پیروز شویم. بسیاری از بزرگان دینی در زمان قرار گرفتن در چنین موقعیتی خواندن این دعا را سفارش کرده اند.

۱. «وَ لَمَّا بَرَزُوا لِجالُوتَ وَ جُنُودِهِ قالُوا رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَینا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْكافِرِینَ‌ فَهَزَمُوهُمْ بِإِذْنِ اللَّهِ‌ ...؛ و هنگامی كه در برابر جالوت و سپاهیان او قرار گرفتند گفتند: پروردگارا! پیمانه شكیبایی و استقامت را بر ما بریز! و قدمهای ما را ثابت بدار! و ما را بر جمعیت كافران، پیروز بگردان! سپس به فرمان خدا، آنها سپاه دشمن را به هزیمت وا داشتند....»

دعای فوری برای رفع مشکلات سخت و بلا

۲. «وَ ما كانَ قَوْلَهُمْ إِلَّا أَنْ قالُوا رَبَّنَا اغْفِرْ لَنا ذُنُوبَنا وَ إِسْرافَنا فِی أَمْرِنا وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْكافِرِینَ؛[۳]سخنشان تنها این بود كه: پروردگارا گناهان ما را ببخش! و از تندرویهای ما در كارها صرفنظر كن، قدمهای ما را ثابت بدار، و ما را بر جمعیت كافران پیروز بگردان!»