پژمان جمشیدی/ عادل فردوسی پور / برنامه 360 / مصاحبه پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی به سیم آخر زد + فیلم

مصاحبه پژمان جمشیدی با عادل فردوسی پور حسابی وایرال شد و صحبت های بازیکن فوتبال سابق و بازیگر سینمای امروز جنجال زیادی به پا کرد.
پژمان جمشیدی

زندگی رنگی به نقل از عرشه | در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال ۳۶۰، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.

پژمان جمشیدی در مصاحبه ای جدید با عادل فردوسی پور، کمی از عالم سینما فاصله گرفت و به یاد روزهای خوب دوران فوتبالش افتاد.

وقتی خاطره بازی جمشیدی با فردوسی پور، به ماجراهای علی پروین و پرسپولیس رسید، قضیه جالب تر هم شد. آنجا که وقتی پژمان از سایپا به تیم ملی رفت و سپس تصمیم گرفت مجددا به جمع پرسپولیسی ها برگردد.

پروین سرمربی وقت پرسپولیس در بدو ورود پژمان به تمرین از او پرسید در اردوی تیم ملی چند نفرید؟ جمشیدی جواب داد ۲۵ نفر... پروین گفت: آن ۲۵ نفر را می بینی؛ همشون بندِ کفش من هم نیستند.همین اخلاق منحصر به فرد علی پروین باعث شد تا شاگردانش در دهه های ۶۰ و ۷۰ خاطرات زیادی از رفتارها و حرف های خاص او داشته باشند؛ در واقع پروین کاری می کرد تا پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای بازیکنانش یک آرزوی بزرگ باشد.

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) است. پژمان جمشیدی بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. پژمان جمشیدی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. پژمان جمشیدی مورد انتقاد خیلی ها در دنیای بازیگری است.پژمان جمشیدی متاهل است او اخیرا ازدواج کرده است.نگار فرهمند همسر وی بلاگر مشهور در اینستاگرام است.همسر پژمان جمشیدی با انتشار عکسی در فضای مجازی جنجال به پا کرد.