خواص کره بادام زمینی / کره بادام زمینی برای چاقی صورت / طرز تهیه کره بادام زمینی در خانه

طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی/ خواص معجزه‌آسای کره بادام زمینی

تا حالا به این فکر کردید که کره بادام زمینی را در خانه درست کنید؟ اینجا برای شما طرز تهیه کره بادام زمینی را آموزش می دهیم.
طرز تهیه کره بادام زمینی

زندگی رنگی | کره بادام زمینی از آن دست خوراکی های پر طرفدار و سالم است که بر خلاف کره معمولی از کالری کمتری برخوردار است و گزینه بسیار مناسب برای رژیم های غذایی و ورزشکاران است. اینجا قرار است روش تهیه این خوراکی خوشمزه را به شما آموزش بدهیم تا یک کره بادام زمینی ناب خانگی داشته باشید.اما قبل از آن بهتر است کمی با خواص کره بادام زمیی آشنا شوید.

کره بادام زمینی برای لاغری

کره بادام زمینی بهترین گزینه برای افرادی است که رژیم لاغری با کالری محدود دارند. چرا که چربی های تک غیر اشباع و پروتئین کره بادام زمینی بسیار سیر کننده هستند و مصرف مقدار مناسب آن احساس سیری به فرد منتقل کرده و در عین حال مواد مغذی مورد نیازی که در فرد باید در طول روز دریافت کند را به او می‌دهد.

برای بهره بردن از خواص کره بادام زمینی برای لاغری، در وعده صبحانه نان تست کره بادام زمینی را با موز و دانه چیا میل کنید. میتوانید کره بادام زمینی را همراه تمشک له شده برای وعده نهار میل کنید. خوردن کره بادام زمینی همراه یک سیب بعنوان یک میان وعده، مانع پر خوری شما میشود. به خاطر داشته باشید حد اعتدال مصرف کره بادام زمینی برای کاهش وزن نیز دو قاشق غذا خوری در یک وعده می‌باشد. در دو قاشق آن 7 گرم پروتئین موجود است.

خواص کره بادام زمینی برای چاقی صورت

همان طور که پیش تر گفتیم، بادام زمینی حاوی مقادیر قابل توجهی پروتئین است. میزان پروتئین کره بادام زمینی با حبوباتی مثل نخود، عدس و لوبیا برابری میکند. یکی از فواید کره بادام زمینی، چاق کردن صورت است. همچنین این خوراکی محبوب به خاطر دارا بودن ویتامین B3 فرآیند پیری را به تعویق انداخته و باعث افزایش حجم بافت چربی پوست می‌شود.

همچنین کره بادام زمینی منبع ویتامین E می‌باشد. دو قاشق غذا خوری آن معادل 2.9 میلی گرم ویتامین E و معادل 15 درصد ارزش غذایی روزانه شماست. ویتامین E در پیشگیری از بیماری قلبی، سرطان، اختلالات بینایی و زوال عقلی موثر است. همچنین ویتامین E دارای آنتی اکسیدان و لوتئین بوده که به محافظت پوست شما در برابر رادیکال های آزاد اشعه ماوراء بنفش کمک می‌کند. این مقادیر آنتی اکسیدان در لیفت کردن و بدون چین و چروک نگه داشتن پوست موثر است. این نکته را هم به خاطر بسپارید که چربی های تک غیر اشباع کره بادام زمینی برای حفظ سلامت پوست، لطافت و درخشندگی آن کاربردی است.

طرز تهیه کره بادام زمینی

دیگر وقت آن رسیده که آستین بالا بزنیم و وارد عمل شویم تا یک کره بادام زمینی اصل درست کنیم.