فال روزانه/ فال بر اساس ماه تولد

فال روزانه / امروز پنجشنبه 25 خرداد 1402

فال امروز پنجشبه 25 خرداد 1402 را می‌توانید در ادامه این مطلب بخوانید و بدانید ستاره‌ها چه بخت و اقبالی را در این روز برای شما رقم زده است.
فال روزانه

فال امروز چهارشنبه 24 خرداد 1402را می‌توانید اینجا پیدا کنید و بخوانید که خالی از لطف نیست؛ هرچند هیچ کسی زندگی خود را روی فال و پیشگویی بنا نمی‌کند اما برای رفع کنجکاوی و سرگرم شدن گزینه جذابی به نظر می‌رسد.

فال روزانه/ شنبه 27 خرداد 1402

فروردین

این روزها همه چیز برایتان گیج کنندس، نمی تونید تصمیم درست را بگیرید. از دوستی جدا شدین اما او از راه دور هم هوای شمارادارد. شاید بد نیست که در مورد تصمیمی که گرفته اید تجدید نظر کنید. چون لیاقت ی شانس دیگر رادارد. این روزها دلتنگ عزیزی هستید که بینتون فاصله است، این فاصله ممکن است مکانی باشد. از کسی دلخور هستید که رفع می‌شود. کسی به شما قول و قراری داده که به او عمل می‌کند صد در صد. مشکل پزشکی مثل سر درد، گوش درد برایتان هست که بیشتر بخاطر اعصاب خوردیہ، صدقه بزارید. اتفاقات جدید و شروع یك فعالیت جدید برایتان دیده می‌شود. پول زیادی به شما میرسه که برایتان قابل توجهه. شخصی را دوست دارید که کمی به او شک دارید. برای مجردین پیشنهاد دوستی که در نهایت به ازدواج منتهی می‌شود. مسافرت برایتان دیده می‌شود. در بعضی خانواده ها اختلاف و مشکلات خانوادگی دیده می‌شود بین زن و شوهرها و یا پدر و مادرها که خیلی زود رفع می‌شود. در روابط احساسی‌تان فاصله و دلتنگی دیده می‌شود، بزودی دیدار دارید.

اردیبهشت

در زندگی عاطفی‌تان مشکلی پیش آمده است که می خواهید به تنهایی حل کنید، اما بدونید که این کار به تنهایی عملی نیست. بهتر است که همین حالا از شریک زندگی‌تان کمک بگیرید تا شما را همراهی کند. روی احساسات و رفتارتون کنترل داشته باشید، سعی کنید با حرفاتون و رفتارتون دل کسی را نشکنید مخصوصاً شخص احساسیتان. قصد انجام کاری را دارید که صد در صد انجامش برایتان خوب است. شخصی دوستتاندارد، عاشقتونه و به شما فکر می‌کند. یك مهمونی و دورهمی دارید که برایتان آرامش و خوشحالی در پیشدارد. نذر و نیازی که دارید صد در صد برآورده خواهد شد. شخصی دوستتان دارد و به شما پیشنهاد رابطه و دوستی میده که ممکن است شما قبول نکنید و رد کنید. شخصی حمایتتان می‌کند که می تواند از اعضای خانواده باشد. در روابط احساسی‌تان دیدار دارید، به شما فکر می‌کند، دوستتاندارد و خیلی دوست دارد بیاد به سمت شما و به شما ابراز علاقه کند.

خرداد

مشکلی که دارید را به حل شدن هستش. موانع برایتان دیده می‌شود که با تلاشتون این موانع را از سر راهتون برمیدارید و بعد از سختیها خوشحالی برایتان میبینم. یك شانس و خوشحالی مثل یك معجزه تو زندگی‌تان برایتان اتفاق میفته و تاریکی را از زندگی‌تان دور می‌کند. امروز یکی از کارهایی که مدت هاست شروع کرده بودید، تمام شده و باری از روی دوش شما برداشته می‌شود. شما و شریک عاطفی‌تان به فکر تغییری هستید، قدم بزرگ را برداشته اید، کافیه به فکر جزیبات باشید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش بره. اگه میخوایین کاری را انجام فعلا دست نگهدارید چون زمان نامناسبی هست برای انجامش. ی خانم از طرف بدید خانواده همسری به شما حسادت می‌کند. شرایط ازدواج برای مجردین فراهم می‌شود. خبری به شما میرسه که باعث خوشحالیتون می‌شود که این خبر می تواند آزادی شخصی باشد، یا سلامتی بیماری باشد. در روابط احساسی‌تان ازش دلخور هستید و یکم بهم ریختگی تو کارش هست، دوستتاندارد و به شما فکر می‌کند، بزودی پیشنهادی به شما می‌کند که از دوراهی و بلاتکلیفی در میایید.

تیر

حواستون به اطرافیانتون باشد چون میخوان سر از کارتون در بیارن. از ناامیدیها و مشکلاتی که تو زندگی‌تان داشتین خسته شدین و تحمل جنگیدن رو ندارید. یك پیشنهاد دارید که این پیشنهاد ممکن است ازدواج برای مجردین باشد ولی شما ممکن است تمایلی به این ازدواج نداشته باشید و آمادگی برای تشکیل خانواده نداشته باشید. قلبتون به سمت شخص دیگری هست. برای خانمها آقایی دوستتاندارد ولی انگار مدتیه رابطه سردی را باهم دارید. بد نیست که کمی به فکر خودتون باشید. آنقدر که شما برای دیگران وقت می گذارید، به خودتان نمی رسید. دورتان را کمی خلوت تر کنید و تنها افرادی که می تونند در زندگی‌تان تاثیر مثبتی داشته باشند را نگه دارید. امروز عشق روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. شما هم تا می تونید عشقتون را به فردی که برایتان با ارزش است، ثابت کنید. در روابط احساسی‌تان سردی دیده می‌شود ولی همدیگ را دوست دارید، دلاتون پیش همدیگه اس، محدودیت در دیدار شاید داشته باشین ولی تا چند روز آینده باهم دیدار دارید.

مهر

بزودی خوشحالی های کوچیک در پیش دارید که می تواند مربوط به یک شخص باشد یا در مورد موفقیت های کاری باشد. با کسی که دوستش دارید دیدار افتاده برایتان. رفتن به یك سفر به شما آرامش میده. غم و اندوهی دارید برای عزیزی یا از دست دادن کسی . مراقب اشیاء قیمتیتون باشید. اگر کسی از پیشتون رفته برمیگرده چون هردو همدیگر را دوست دارید. اطرافیان در کارهاتون دخالت های بیمورد میکنن که ممکن است باعث بهم ریختگی تو زندگی‌تان بشه. به زودی بابت مشکلاتتون راهی جلو پاتون قرار می گیره که انتظارش را ندارید. بهتر است از این فرصت نهایت استفاده را برای پیشرفت به خصوص در زمینه کاری، بکنید. اگه کسی را دلخور کردین بهتر است ازش دلجویی کنین. یك ملاقات پنهانی برایتان دیده می‌شود که این ملاقات پنهانی ممکن است کاری یا مالی باشد. نیتی دارید یا مشکلی دارید که بواسطه شخصی صد در صد حل می‌شود. راه برایتان باز می‌شود بخصوص از لحاظ احساسی. در روابط احساسی‌تان اگر بینتون بحث و دلخوری پیش آمده است کوتاه مدت هستش، به شما فکر می‌کند و به شما وفاداره، دوستتاندارد.

آبان

اگر میخوایین کاری را شروع کنین شخصی حمایتتان میکنم. البته مشکلات زیاد هست و ممکن است به درهای بسته زیاد بخورین ولی با تلاشتون موفقیت بزرگ دارید. برای این که هفته آینده در آرامش باشید، در تصمیماتی که در این هفته می گیرید دقت بیشتری به خرج دهید. برای پیشرفت در زندگی، باید به دنبال یادگیری چیزهای جدید باشید. اگر امروز به خودتان کمی سختی بدید، در آینده زندگی بهتری را تجربه خواهید کرد. بنابراین تنبلی را کنار بگذارید. اهل تلاش هستید و بابت تلاشتون موفقیت در پیش دارید. مراقب سلامتیتون باشید. اطرافتون حسود زیاد دارید. درگیریهای فکریتون زیاد شده بخصوص از لحاظ کاری. شخصی را دوست دارید که به او فکر میکنین و از طرفش خبر دارید. در روابط احساسی‌تان شخص احساسیتون ناراحتتون کرده که باعث فاصله و دوری شده ولی دوستتاندارد و به شما فکر می‌کند.

آذر

شما این روزها استرس های زیادی را پشت سر گذاشتید باید به خودتون استراحت بدید. موفقیت برایتان افتاده در هر زمینه ای که مهارت دارید. در کارهاتون گاهی اوقات ناامید میشین توکلتون بخدا باشد. شخصی دوستتاندارد که ممکن است با تماس یا دیدار خوشحالتون كنه. یك خوشحالی و موفقیت مالی بیشتر از هر چیزی به شما آرامش میده. استرس دارید ولی این استرس در هر زمینه ای که هست رفع می‌شود و امنیت برایتان دیده می‌شود. برای رقابت با دوستانتون موفقیت نصیبتون می‌شود. زندگی شما به یک تغییر اساسی نیازدارد، بهتر است تلاش را شروع کنید و اقدام کنید. شخصی را دوست دارید که انگار با حرفاش یا کاراش دلتونو شکونده و این رابطه کمی را به سردی رفته، اونم شمارا دوستدارد ولی مشکلات خانوادگی یا کاری روش فشار آورده به او فرصت بدین. در روابط احساسی‌تان کسانی که تنها هستند یک پیشنهاد احساسی دیده می‌شود. برای مجردین ازدواج با اقوام دیده می‌شود. شخص احساسی‌تان دوستدارد رابطشو با شما محکمتر کند و اگر قهر هستین باهم دیدار دارید.

دی

منتظر خبری هستید اما هنوز به دستتون نرسیده، نگران نباشید چون بزودی به آنچه می خواهید، می رسید. اگر مجرد هستید و به دنبال شریکی برای زندگی‌تان می گردید، بزودی وارد رابطه جدیدی خواهید شد، چون با آدمهای زیادی در تماس خواهید بود. حاجت و خواسته ای دارید که با تلاش صد در صد به او میرسین. در مورد مسائل مالی و کاریتون نگران هستین که فکرتونو مشغول کرده. خرید یا سند زدن برایتان دیده می‌شود که برایتان خوشحالیدارد. یك كار قانونی که برای یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانتون هست که باید صبر کنید. منتظر یك پول بزرگ یا وام هستین که به دستتون میرسه که باهاش کاری را شروع کنید. برایتان گشایش دیده می‌شود و راه برایتان باز می‌شود. از شخصی که تو حروف اسمیش ریا الفدارد ناراحت میشین. بزودی تغییری در محل کارتون رخ می ده که در ابتدا برایتان ناراحت کننده اما پس از آن می فهمید که به نفعتون خواهد بود. در روابط احساسی‌تان انگار ناراحتید و این ناراحتی دو طرفه هستش ولی بزودی دیدار دارید چون بهم فکر میکنید.

بهمن

برای کاری که میخوایید انجام بدید و روش دودل هستید یکم زمان بزارید. مطمئن باشید به اهدافتون با موفقیت خواهید رسید. شخصی به عنوان رقیب تو روابطتون دیده می‌شود.نسبت به دیگران محتاطانه رفتار کنید. از شخصی دور هستید که ازش خبر به شما میرسه فقط زمان میبره. گرهی پیش روتونه که نمی دونید اونو چطوری باز کنید، اما نگران نباشیدشما تنها نیستید، افراد مورد اعتماد زیادی اطرافتون هستند که می تونند تو این راه به شما کمک کنند. اگر در رابطه عاطفی‌تان از چیزی دلخور شده اید، همین امروز برطرفش کنید. هر رابطه ای پستی و بلندی هاییدارد، مهم شما و شریک عاطفی‌تان هستید که باید سختی ها را به جان بخرید. اگر از قلبتون کمک بگیرید، همه چیز به حل خواهد شد. درروابط احساسی‌تان دلتنگی دو طرفه دیده می‌شود، خوشحالی و بخصوص پیامی که خوشحالتون می‌کند. هدیه دادن یا یک جور سورپرایز کردن هم برایتان دیده می‌شود.

اسفند

گاهی وقتها بین شما و شریك عاطفیتون بهم ریختگی بوجود میاد که باعث می‌شود افکار منفی سراغتون بیاد. انگار راهتونو گم کردین کمی باید صبر کنین چون اتفاقات مثبتیدر راه دارید. اگه میخوایین به شما احترام بگذارن باید متقابلاً احترام دیگران رو نگهدارید. افراد حسود دورو برتون زیاد هست. برای هدف هایی که تو سرتون دارید، قدم تازه ایبردارید. بزودی شما و شریک عاطفی‌تان کاری را با هم شروع می کنید که موقعیت زندگی‌تانو بهتر می‌کند. همین امروز اولین قدم را برای شروع یک هدف و رسیدن به موفقیت بردارید. یك دورهمی دوستانه برایتان دیده می‌شود. شخصی به شما خوبی می‌کند و ی جورایی دوستدارد حمایتتان کند. مسئله یا مشکلی در کارتون دارید که نتیجه مثبتی به همراهدارد. پیغام عاشقانه از طرف شخصی که دوستش دارید دریافت میکنین. تو یك موقعیت عالی عاطفی قرار میگیرین. در روابط احساسی‌تان خوشحالی، یک پیام یا تماس خوشحال کننده دارید، یک دیدار نیز برای شما پیش‌بینی می‌شود.