فال روزانه/ فال بر اساس ماه تولد

فال امروز سه‌شنبه 16 خرداد 1402

بخت و اقبال روی زمین و به دست آدم‌ها رقم می‌خورد اما خیلی وقت‌ها دوست داریم آن را به ستاره‌ها و سال و ماه گره بزنیم که با این حساب امروز سه‌شنبه 16 خرداد 1402 ستاره‌های بخت و اقبال این طور حال و روزمان را حکایت می‌کند.
فال امروز سه‌شنبه 16 خرداد 1402

"سه‌شنبه 16 خرداد 1402" تاریخی که هرگز تکرار نخواهد شد، به دست آمده است و اکنون به فال امروز و وضعیت ما در این تاریخ بپردازیم. اگرچه گفته شده است که به فال دل نبندید و به آن اعتقاد نداشته باشید، اما برای سرگرمی، بیایید یک نگاهی به آن بیندازیم.

  • فروردین

امروز صبح ممکن است کمی احساس کسالت کنید، همین باعث می شود که کارها عقب بیفتند. اگر کارها بر وفق مرادتان پیش نروند ممکن است دیگر اشتیاق به ادامه ی مسیر نداشته باشید، اما به شما توصیه می شود که مدتی از کار فاصله بگیرید تا ببینید آیا به راستی آماده ی ادامه ی مسیر هستید یا خیر. سعی کنید آینده ی مطلوب تان را تجسم کنید تا از این نا امیدی رها شوید. مثبت فکر کنید تا بتوانید امروز را با موفقیت به پایان برسانید. زود نا امید نشوید، در عوض برای تحقق رویاهای تان تا جایی که در می توانید تلاش کنید.

  • اردیبهشت

مادامی كه شما برنامه هایتان را در روز چندین بار تغییر بدهید، شاید نتوانید امروز كارهایتان را زودتر از موعد تمام كنید. معمولاً شما با تغییر كردن موافق نیستید، اما اكنون تغییر مسیر دادن كار آسانی است. به خصوص اگر شما انتخاب بهتری را پیش روی خود نمی بینید. الان زمان این نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید تمرین كنید كه بیشتر انعطاف پذیر شوید.

  • خرداد

نگرش سخاوتمندانه نسبت به زندگی را در خود پرورش دهید. شکایت و ناراحتی از شرایط زندگی شما فایده‌ای ندارد. این تفکر منفی و گدایی طور است که عطر زندگی را از بین برده و امید به زندگی با رضایت را از شما می‌گیرد. شما اهمیت پول را به خوبی می‌دانید، به همین دلیل است که پولی که امروز پس‌انداز می‌کنید در آینده مفید خواهد بود و با کمک آن از هر سختی بزرگی خارج خواهید شد. کودکان و خانواده در کانون توجه شما هستند و فرصتی برای ارتباط با آنها خواهید داشت.

امروز می‌توانید با گپ زدن با اعضای کوچک‌تر خانواده از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنید. روز عاشقانه زیبایی خواهید داشت، اما برخی از مشکلات سلامتی ممکن است مشکل‌ساز شوند. ایده‌های جدید سازنده خواهد بود، کافیست حواستان به موقعیت‌ها باشد.

  • تیر

شاید امروز به همه ی آن چیزهایی که دل تان می خواهد دست پیدا نکنید، اما بدانید که اکنون سرنوشت در دستان شماست. آن چه بعد از این اتفاق می افتد بستگی به رویکردی دارد که در برابر دل شکستگی ها در پیش می گیرید. از این وضعیت گله مند نباشید، شکایت کردن فقط باعث می شود که باز هم از احساس خشنودی دورتر شوید. سعی کنید دیگران را قضاوت نکنید، بعد خواهید دید که چه پیشرفت بزرگی حاصل خواهد شد. اگر قبلاً دچار شکست شده اید همه ی آن تجربه های تلخ را کنار بگذارید، در عوض به آینده با دید مثبت نگاه کنید.

  • مرداد

امروز برای شما روز بسیار خوبی است، برای اینكه هیچ محدودیتی برای رسیدن به هدفهای شما وجود ندارد. یك حادثه معمولی اجتماعی می تواند شما را وارد مسیری كند كه این مسیر در زمینه كاری برای شما بسیار مفید است. قاطی كردن كار و تفرح با یكدیگر همیشه كار عاقلانه ای نیست، اما امروز شما در مسیری قرار گرفته اید كه بیشتر نیاز به مسافرت رفتن دارید.

  • شهریور

ممکن است بعد از مدت‌ها از تنش خلاص شده و از هر سختی بزرگی خارج خواهید شد. زیاده‌روی در فعالیت‌های خارج از منزل به بهانه‌ی تحصیل می‌تواند خشم والدین شما را برانگیزد. برنامه‌ریزی شغلی به‌اندازه بازی مهم است، پس بهتر است هر دو را متعادل کنید تا والدینتان راضی باشند. اگر مجرد هستید، امروز قرار است عشق کورکورانه را ممکن کنید.

به نظر می‌رسد افزایش مسئولیت در شغل شما، الزامی است. شریک زندگی شما فقط می‌خواهد مدتی را با شما بگذراند، اما شما نمی‌توانید خواسته او را برآورده کنید و در نتیجه او را ناراحت می‌کنید. امروز به‌وضوح شاهد ناامیدی اعضای خانواده‌تان خواهید بود.

  • مهر

این که تصمیم گرفته اید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید بسیار تحسین برانگیز است، اما بدانید که برای تحقق آرزوهای تان باید خیلی بیشتر از آن چه فکرش را می کنید زحمت بکشید. به دست آوردن احساس لذت بسیار وسوسه کننده به نظر می رسد، اما یادتان نرود که همه چیز به رویکردی بستگی دارد که در پیش می گیرید. آن چه بعد از این اتفاق خواهد افتاد به شما بستگی دارد، پس مثبت فکر کنید تا بتوانید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. حرف آخر این که اکنون سرنوشت در دستان شماست!

  • آبان

اكنون به جای اینكه روی مسائل احساسی شخصی تان فوكوس كنید، از بخشی از توانائیهایتان بهره بگیرید كه درگیر یك مسأله اجتماعی شوید. از درمیان گذاشتن احساسات واقعی تان با دیگران هراس نداشته باشید، برای اینكه احساسات شما واضح و روشن هستند و بینش شما نیز قوی می باشد. امروز حتی اگر شخصی را ناراحت كردید، به عقب برنگردید.

  • آذر

مشکلاتی مربوط به‌سلامتتان پیش خواهد آمد که ممکن است باعث ناراحتی شما شود. ممکن است امروز بر سر مسائل مالی با همسرتان دعوا کنید بااین‌حال، شما با نگرش آرام خود همه‌چیز را درست خواهید کرد. کودکان ممکن است ناامید شوند زیرا نمی‌توانند انتظارات شما را در کسب موفقیت‌هایشان برآورده کنند. شما باید آنها را تشویق کنید تا تحقق رؤیای شما را ببینند. اگر مجرد هستید، عشق نماهای مثبتی را نشان خواهد داد و زندگی‌تان زیرورو خواهد شد.

شما اهمیت فضای شخصی را می‌دانید و احتمالاً امروز وقت آزاد زیادی خواهید داشت؛ در این زمان می‌توانید یک بازی انجام دهید یا به باشگاه بروید. اگر متاهل هستید، خوشحال باشید که همسرتان امروز کاری واقعاً ویژه برای شما انجام خواهد داد.

  • دی

انسان بسیار با نظم و ترتیبی هستید که هیچ گاه جانب ادب را فراموش نمی کند. چیزی که اکنون به آن احتیاج دارید عشق است. اگر مداومت نشان داهید تا آرزوهای تان را به واقعیت تبدیل کنید، آن هایی که اکنون با شما مخالفت می کنند به جبهه ی شما خواهند پیوست. پس اولویت های تان را مشخص کنید و خودتان را وفق کارتان کنید تا نهایت توانایی های تان را به نمایش بگذارید.

  • بهمن

امروز به جای اینكه در مورد استعدادها و طرز فكر منحصر به فردتان با دیگران سخن بگویید، عاقلانه است كه به فعالیت كردن بپردازید و هنگامی كه دیگران در مورد فعالیتهایشان به شناخت رسیده اند به آنها اجازه بدهید كه در این میان نقش اساسی ایفا كنند. حتی اگر شما نقش مهمی در موفقیت دیگران داشته باشید، این حمایت شما برای آنها اهمیت چندانی نخواهد داشت؛ احتمال دارد این كاری كه شما می كنید باعث شود از جاییكه اصلاً انتظارش را ندارید موقعیت خوبی برای شما به وجود آید.

  • اسفند

امروز همان روزی است که می‌توانید آرامش داشته باشید. باید جلوی خرج کردن بی‌مورد را بگیرید، در غیر این صورت ممکن است کمبود پول در زندگی‌تان وجود داشته باشد.

شانس ملاقات با دوست‌داشتنی‌ترین فرد زندگی‌تان زیاد است. روز خوبی برای ارسال رزومه یا حضور در مصاحبه کاری است. شاید امروز یکی از بهترین دوران زندگی خود را با همسرتان سپری کنید. در معاشرت‌های خود مراقب انتخاب افراد باشید تا بعدها دچار پشیمانی نشوید