قیمت مرغ / قیمت گوشت گوساله / قیمت دام زنده / قیمت گوشت شتر

آغاز ایام محرم قیمت گوشت و مرغ گران کرد؟ / قیمت 4 کالای اساسی اعلام شد/ قیمت گوشت گاو و گوساله، گوسفند و شتر/ قیمت برنج ایرانی و خارجی - 7 دی + جدول

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به حجم جوجه ریزی ماه های اخیر، مازاد ماهانه مرغ به ۱۱ تا ۱۲ میلیون قطعه رسیده است.

زندگی رنگی | علی ابراهیمی گفت: با توجه به روند افزایش جوجه ریزی ها، وضعیت عرضه بر مصرف غلبه دارد که همین امر منجر به روند کاهش قیمت مرغ زنده در بازار شده است.

او متوسط قیمت هر کیلو مرغ زنده در ماه گذشته را ۵۶ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون قیمت هرکیلو مرغ زنده ۵۵ هزارتومان است که براین اساس واحدهای تولیدی ما در مسیر زیان هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه مشکلی در تامین نهاده های دامی نداریم، گفت: بنابر آمار طی ماه های اخیر ۱۴۵ تا ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است و همواره پیش بینی می شود که طی ۳ ماه آتی هم در همین حد خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: در تیرماه استان های گرمسیرمجبورند با حجم کمتری جوجه ریزی کنند که بدلیل افزایش جوجه ریزی در ماه های اخیر، کاهش ۵ میلیون قطعه جوجه ریزی تاثیری در بازار ندارد.

او به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به حجم جوجه ریزی در ماه های اخیر، ۱۰ تا ۱۲ میلیون قطعه مازاد بر نیاز ماهانه کشور است.

قیمت مرغ

در این قسمت می توانید لیست قیمت گوشت مرغ، ران، سینه، فیله و کشتار روز را برای 7 دی مشاهده کنید.

قیمت گوشت گوساله

در این قسمت می توانید جدولی مفصل از قیمت گوشت گاو و گوساله - قیمت ران، سر دست، فیله، ماهیچه، شقه و دنبه گاو و گوساله - 3 دی را مشاهده کنید.

قیمت گوشت گوسفندی

در این قسمت می توانید جدولی مفصل از قیمت گوشت گوسفندی، ران، سر دست، فیله، ماهیچه، شقه و دنبه گوسفندی در تاریخ 3 دی را مشاهده کنید.

قیمت برنج ایرانی

قیمت برنج خارجی

قیمت روغن

[لازم به ذکر است شما می توانید هر روزآخرین قیمت مواد غذایی را در "اخبار بازار زندگی رنگی" , سرویس قیمت ها ببینید. (این لیست قیمت بر اساس قیمت هایی که وبسایت ترب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مجاز در معرض دید خریداران قرار می دهد تهیه شده است و زندگی رنگی هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد)]