اعلام آماده باش سراسری در کشور + جزئیات

جلسه ویژه عبور از سخت ترین روزهای گرم تابستان جاری با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق کشور برگزار شد.

زندگی رنگی به نقل از تسنیم| در جلسه ویژه عبور از سخت ترین روزهای گرم تابستان جاری، همایون حایری معاون وزیر نیرو ضمن تشکر از حضور ٢٤ ساعته مدیرعامل شرکت توانیر و ایجاد فضای آرامش در صنعت برق برای تامین برق پایدار تمامی مشترکین؛ از همکاری مدیران عامل شرکتها تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت توانیر از مدیران عامل شرکتهای توزیع و برق منطقه ای که در گرمترین روز سال با دقت و وسواس موضوع تامین برق شعب اخذ رای و همچنین مشترکین را پیگیری می کنند، قدردانی کرد.

رجبی مشهدی با اشاره به ورود موج جدید گرما و افزایش دما در اکثر نقاط کشور، پیش بینی کرد: میزان تقاضای مصرف برق در هفته آتی از ٧٥ هزار مگاوات عبور کند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان لزوم آمادکی هر چه بیشتر شرکتها در روزهای آتی بر اجرای دقیق و منظم برنامه های مدیریت بار کلیه بخشها تاکید کرد .

رجبی مشهدی با تاکید بر موضوع کشف و امحا رمز ارزهای غیر مجاز به مدیران عامل شرکتها تاکید کرد به این موضوع و اختصاص پاداش به معرفی کنندگان استخراج رمزارز غیرمجاز به طور ویژه توجه کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان به شرکتها تاکید کرد: با دعوت و جلب مشارکت حداکثری هموطنان استان خود به شرکت در پویش باانرژی و بهره مندی از میلیونها جایزه ارزنده به صنعت برق برای تامین برق پایدار در این روزهای گرم کمک بیشتری کنند.