بازار خودرو از تب و تاب افتاد / تارا میلیاردی شد/ کوییک و شاهین درجا زدند / قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز سه شنبه 15 خرداد 1403

بازار خودرو روندی ثابت و بدون تغییر قیمت را سپری کرد.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 15خرداد 1403، در تمامی محصولات ثابت مانده است. حفظ تعادل در بازار به دلیل تعطیلی بوده و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشده است.

نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر خود را بر این بازار نمایان نکرد. طوری که همچنان بازار بدون تغییر گزارش می‌شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته در ثبات کامل به کار خود ادامه داد.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی در صبح امروز ثابت باقی مانده‌اند.

سورن پلاس (فول) و دنا پلاس (بورسی) هر دو از محصولات شرکت ایران خودرو، در این دو روز هیچ تغییر قیمتی نسبت به گذشته پیدا نکرده‌اند و هر کدام به‌ترتیب به قیمت‌های ۷۱۹ میلیون تومان و 806 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

رانا پلاس و تارا اتوماتیک V4 از دسته دیگر محصولات این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت‌های 616 میلیون تومان و یک میلیارد و 41 میلیون تومان معامله می‌شوند.

کوییک اتوماتیک و شاهین G (سانروف) از محصولات شرکت سایپا، هر کدام به بهای 540 میلیون تومان و 718 میلیون تومان بدون تغییر گزارش ‌می‌شوند.

و سایر محصولات داخلی نیز در صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نداشتند و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.