نوشیدنی شیک با طعم قهوه/ نوشیدنی کافی شاپی / لاته تیرامیسو

نوشیدنی خفن و لاکچری با طعم قهوه/ لاته تیرامیسو به سبک کافی شاپ درست کن

برای میهمانی دوست داری یک پذیرایی شیک و لاکچری داشته باشی پس بیا با هم این نوشیدنی عالی را درست کنیم.
لاته تیرامیسو

زندگی رنگی | نوشیدنی با طعم قهوه و نسکافه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و قطعا از سه نفر وقتی درباره طعم مورد علاقه‌شان درباره یک نوشیدنی یا دسر بپرسید حتما یکی از آنها طعم قهوه را انتخاب می کنند.

کسانی که طعم و مزه قهوه را دوست دارند عاشق ترکیب این لاته تیرامیسو می شوند زیرا ترکیب بسیار خوشمزه و راحتی می باشد و شما می توانید در فصل گرم تابستان این نوشیدنی را تهیه کنید. برای تهیه اسپرسو می توانید از دستگاه استفاده کنید و یا می توانید از پودر قهوه فوری یا به کمک موکاپات یک قهوه دم کنید و این دستور العمل ساده و آسان را آماده کنید. ترکیب تیرامیسو و قهوه همیشه یک ترکیب بنده می باشد و طعم و مزه خوبی دارد و خیلی شیرین نیست و با کرم ماسکارپونه طعم دار شده است. قهوه یک نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدات است و می تواند از کبد شما محافظت کند ولی در فصل گرما که بیشتر میل به خوردن نوشیدنی های خنک دارید می توانید این ترکیب را تست کنید تا عاشق مزه آن شوید. امروز در پارسی دی طرز تهیه لاته تیرامیسو را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.


مرحله اول: تهیه اسپرسو

ابتدا باید اسپرسو را تهیه کنید برای این کار باید مقداری قهوه را داخل بسکت اسپرسو ساز بریزید و تمپ کنید و دستگاه را روشن کنید و ۱ شات دبل اسپرسو بگیرید و یا می توانید قهوه را داخل موکاپات ریخته و قهوه را دم کنید و یا می توانید از قهوه فوری با آب جوش استفاده کنید.

مرحله دوم: تهیه تیرامیسو

در ادامه باید پنیر را داخل یک کاسه بریزید و با خامه صبحانه و ۳ ق غذا خوری از شیر استفاده کنید و هم بزنید تا یک مخلوط یکدستی بدست بیاید.

مرحله سوم: تهیه تیرامیسو لاته

در ادامه باید مابقی شیر را داخل لیوان ریخته و اسپرسو را داخل آن بریزید و یخ را اضافه کنید و حالا یک قاشق روی لیوان قرار دهید و مخلوط تیرامیسو مرحله قبل را به آرامی داخل لیوان بریزید و خامه قنادی زده را لیوان اسپری کنید و به دلخواه می توانید پودر کاکائو روی لیوان الک کنید و سرو کنید.