آغاز پیش فروش این 2 محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی + جزئیات

ایران خودرو از طرح پیش فروش 2 محصول خود خبر داد.

زندگی رنگی به نقل از تیتر کوتاه | پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد که سری جدید پیش‌فروش کامیون‌‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ون وانا ۳TZ را از چهارشنبه این هفته آغاز خواهد کرد.

بر این اساس ثبت‌نام کامیون‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ از ساعت ۱۰ صبح و پیش‌فروش ون وانا از ساعت ۱۴ چهارشنبه ششم دی‌ماه به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت انجام خواهد پذیرفت.

این طرح‌ها، به صورت پیش فروش پیش‌بینی شده و جزییات و شرایط فروش متعاقبا در بخش نامه‌های فروش شرکت اعلام خواهد شد.

ون وانا ایران خودرو دیزل، پرفروش‌ترین ون بازار ایران است که به موتور ۱۵۰ اسب بخاری ۳TZ با استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است.

از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به سیستم TPMS (نمایش دهنده فشار باد تایرها)، دریچه خروج اضطراری از سقف، کولر و بخاری (جلو و عقب کابین به صورت مستقل) و ترمز دومداره هیدرولیکی، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای با سیستم‌های ABS، ASR، ESC (سیستم کنترل الکترونیکی پایداری) اشاره کرد.

تاریخچه مرسدس‌بنز ۱۹۲۴تاریخچه کامیو‌ن‌های سری L مرسدس‌بنز به اواخر دهه ۱۹۲۰ میلادی برمی‌گردد. سری خودروهایی که با درخششی چشم‌گیر به قرن جدید هم راه پیدا کردند. آلمان‌ها این محصول را ابتدا برای توسعه زیرساخت‌های کشور خودشان تولید کرده بودند. بعد از پایان تولید این خودرو، صادرات آن به کشورهای دیگر سرعت گرفت. خاورمیانه، امریکای جنوبی، افریقا و حتی عربستان از جمله بازارهای پرمشتری این کامیون بودند.

ما آغاز ساخت محصولی که در ایران حضور دارد به دهه ۱۹۵۰ میلادی برمی‌گردد. مرسدس دو مدل از این خودرو را تولید می‌کرد. مدل سبک‌تر برای مسافت‌های کوتاه و البته کاربرد در حوزه ساخت‌وساز و نسخه سنگین‌تر که مخصوص مسافت‌های طولانی‌تر و کاربرد در کارخانه‌ها بود.

مرسدس این خودرو را با ظرفیت‌های ۷.۴ تا ۱۸ تن تولید می‌کرد. از این محصول مدل‌های کمتر دیده شده‌ای مانند پیکاپ، کفی‌دار، اتوبوس و آمبولانس نیز ساخته شد. اگرچه نسخه آتش‌نشانی آن در ایران نیز موجود است ولی مایلرهای سنگین‌تر در صنایع نظامی نیز استفاده گسترده‌ای داشتند.

کامیون فوق اواخر دهه ۶۰ میلادی تغییر چهره مختصری را تجربه کرد. بزرگ‌تر شدن چراغ‌ها میدان دید راننده به‌ویژه در شب را افزایش داد. هم‌چنین به‌منظور افزایش رفاه، شیشه جلو نیز عریض‌تر شد.