قیمت طلا در آستانه انفجار ؟ /قیمت طلا 18 عیار - سکه گرمی - سکه

ورود طلا به کانال ۲ هزار دلار، دوباره سرمایه‌گذاران را شوکه کرد.

زندگی رنگی به نقل از خبرآنلاین | قیمت طلا در بازار جهانی افزایش یافت و وارد کانال ۲ هزار دلار شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنها در طول یک هفته گذشته اونس طلا در بازار جهانی ۲۱.۹ دلار و به عبارتی ۱.۱۰ دلاری را تجربه کرده است.

بنا به این گزارش، قیمت اونس در بازار جهانی با افزایش ناگهانی ۱۰ دلاری، به عدد ۲ هزار و ۲ دلار رسید.

تحلیلگران ارشد بازار معتقدند: شاخص دلار به دلیل داده‌های ضعیف‌تر نزول داشته است و این می‌تواند باد موافق برای طلا در سال ۲۰۲۴ باشد.

شاخص دلار ۰.۴ درصد سقوط کرد و در مسیر دومین افت هفتگی قرار گرفت، زیرا فدرال رزرو می‌تواند تا ماه می‌سال آینده کاهش نرخ بهره را آغاز کند.

معامله‌گران به طور گسترده‌ای انتظار دارند که فدرال رزرو در ماه دسامبر نرخ‌های بهره را بدون تغییر باقی بگذارد، در حالی که بر اساس ابزار FedWatch، قیمت‌ها در اوایل ماه می‌به احتمال ۶۴ درصد کاهش می‌یابد.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با حدود 16 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، دو میلیون و 437 هزار و 900 تومان معامله می‌شود.

اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 28 میلیون و 855 هزار تومان است؛ حدود 194 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز پنجشنبه.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با 295 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، حدود 25 میلیون و 698 هزار تومان معامله می‌شود.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود چهار هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به پنج میلیون و 14 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 104 هزار تومان افزایش، امروز به حدود یک میلیون و 864 هزار تومان رسیده است.

قیمت شمش طلا

قیمت سکه