ترمز قیمت خودرو کشیده شد / پژو 206 و 207 همچنان رو به سوی گران شدن/ پژو پارس به 620 میلیون رسید / قیمت امرو 23 مهر محصولات ایران خودرو و سایپا

قیمت خودرو امروز 23 مهر درجا زد .
خودرو

زندگی رنگی| قیمت خودرو امروز یک‌شنبه 23 مهر 1402 تغییرات چشم‌گیری نداشته و تغییرات قیمتی اغلب محصولات داخلی و خارجی، تنها در حد نوسانات بسیار جزئی است.

نرخ دلار از روز گذشته، به آرامی کاهش یافت و به زیر کانال 51 هزار تومان رسید. از سوی دیگر اعلام قیمت اولیه 6 خودرو وارداتی در روز گذشته توانست دوباره کنترل بازار را به دست بگیرد و خریداران را از بازار خارج کند. به این ترتیب، خبر واردات خودرو توانست همانند چند ماه گذشته، فشار خرید را از بازار برداشته و قیمت‌ها را کنترل کند.

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، در اغلب موارد از نوسانات جزئی بهره می‌برند.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های ارزان قیمت بازار بوده که نسبت به روز گذشته، افت قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کرد. به این ترتیب با سقوط از کانال 350 میلیون تومان، به قیمت 349 میلیون تومان رسید.

شاهین G که خودروی رده بالای سایپا به شمار می‌رود، یکی از بیشترین افت قیمت‌ها را در بازار خودروهای داخلی را تجربه کرده است. این خودرو چهار میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ 586 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 ارزان‌ترین هاچ‌بک تولیدی ایران خودرو محسوب می‌شود و یکی از معدود خودروهای بازار است که از ابتدای معاملات امروز، صعودی بود. این هاچ‌بک پرطرفدار با رشد قیمت پنج میلیونی به قیمت 485 میلیون تومان رسیده است.

رانا پلاس یکی از سدان‌های تولیدی ایران خودرو بوده که برپایه پلتفرم 206 ارتقاء یافته است. این خودرو نیز با افت سه میلیون تومانی، روی نرخ 495 میلیون تومان ثابت شد.