دعا برای خانه دار شدن / دعای شیخ بهایی / دعای فوری برای خانه دار شدن

دعای شیخ بهایی برای خانه دار شدن

بسیاری از اوقات برطرف شدن مشکلات و برآورده شدن حاجات تنها با دعا و راز و نیاز به درگاه خداوند میسر می‌شود. خانه دار شدن یکی از آرزوها و حاجات برای هر کسی است. دعاهای مختلفی برای خانه دار شدن از بزرگان دینی آمده است که از جمله ‌آنها می‌توان به دعا فوری و مجرب برای خانه دار شدن از بهجت و شیخ بهایی اشاره کرد. در ادامه به تعدادی از قویترین آنها اشاره می‌کنیم.
دعا برای خانه دار شدن

این دعا از مجربترین ادعیه سفارش شده از شیخ بهایی است که در اعتبار آن از شیخ نقل شده است که هر کسی دعایش مستجاب نشد بر من لعنت بفرستد. ترتیب ختم این دعا به این صورت است که شخص باید روز جمعه پس از نماز صبح به مدت 10 روز و هر روز هم 10 مرتبه دعای زیر را بخواند.

دعایی که شیخ بهایی برای حاجت گرفتن سفارش کرده است

دقت شود که دعا پیش از طلوع خورشید خوانده شود و در این ده روز فاصله نیفتد. قبل و بعد از دعا هم 3 صلوات بر پیامبر و خاندان او فرستاده شود.

بسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏

یَا مُفَتِّحَ‏ الْأَبْوَابِ‏ یَا مُقَلِّبَ‏ الْقُلُوبِ‏ وَ الْأَبْصَارِ َّ یَا دَلِیلَ‏ الْمُتَحَیِّرِینَ‏ وَ یَا غِیَاثَ‏ الْمُسْتَغِیثِینَ‏ ‏ اغثنی توکلت یا رَبِّ علیک وَ أُفَوِّضُ امری علیک لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ اللَّهُمَّ صَلِّ علی رُوحَ مُحَمَّدٍ بین الارواح وَ علی جَسَدِهِ بین الاجساد وَ علی قَبْرِهِ بین الْقُبُورِ وَ علی اسْمُهُ بین الاسماء برحمتک یا ارْحَمْ الراحمین وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ.

.