پژو 206 و 207 پایشان را در یک کفش کردند/ پژو پارس 615 میلیون شد و پراید به 315 میلیون رسید/ قیمت امروز 18 شهریور محصولات ایران خودرو و سایپا

قیمت امروز خودرو نسبت به روز گذشته تغییرات چندانی نداشت اما پیش بینی ها احتمال گرانی قیمت خودرو را می دهد.
خودرو

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز | قیمت خودروها امروز در بازار تا به این لحظه هیچ‌گونه نوسانی را تجربه نکرده‌اند و می‌توان گفت با توجه به اینکه مسافران و زائرین اربعین هنوز به شکل کامل به کشور بازنگشته‌اند، حجم معاملات در بازار به میزانی که باید نرسیده است. به اندازه نبودن حجم معاملات خودرو باعث می‌شود تا قیمت خودروها تغییر چندانی نداشته باشد.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودرو امروز هیچ‌گونه تغییری را احساس نکرد.

قیمت خودروهای داخلی

پراید ۱۳۱ SE، پرفروش‌ترین خودروی سایپا دو ماه است که هیچ‌گونه نوسانی را در بازار تجربه نکرده است تا این خودرو با قیمت نهایی 315 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو در بازار آزاد امروز بدون هیچ‌گونه تغییری با قیمت نهایی 470 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت شاهین G، قدرتمندترین سدان سایپا در بازار آزاد امروز ثابت ماند تا این خودرو با قیمت 577 میلیون تومان معامله شود.


قیمت خودروهای مونتاژی

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای، کراس‌اوور پرفروش مدیران خودرو در بازار آزاد امروز هیچ‌گونه نوسان قیمتی را تجربه نکرد تا با عدد 705 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شود.

جک S۵ نیوفیس، اولین کراس‌اوور چینی کرمان موتور در بازار امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و 380 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک، کراس‌اوور میدسایز ایران خودرو در بازار آزاد امروز بدون هیچ تغییری با قیمت نهایی یک میلیارد و 210 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بازار