نتایج نهایی کنکور / اعلام نتایج کنکور / کارنامه داوطلبان کنکور

نتایج کنکور اعلام شد

کارنامه داوطلبان به همراه رتبه آنها اعلام شد
اعلام نتایج کنکور

زندگی رنگی | نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دی‌ماه و تیرماه) شامل نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

براساس اعلام سازمان سنجش، نتایج نهایی آزمون سراسری امروز _ جمعه بیست و هفتم مردادماه_ اعلام شد.

چگونه نتایج کنکور را ببینیم؟

برای دیدن نتایج کنکور www.sanjesh.org اعلام نتایج را ببینید. به سایت سنجش مراجعه کنید و در بخش آخرین اطلاعیه ها یا سراسری مراجعه کنید. دریافت کارنامه کنکور با کد ملی و به همراه سایر کدهایی که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اید امکان پذیر است.

دکتر پدرام پاک‌آیین ضمن تکمیل اظهارات دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر فصل‌الخطاب بودن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: فهرست نهایی و رسمی ظرفیت‌های پذیرش رشته‌های پزشکی کنکور ۱۴۰۲ منطبق بر جدول مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی است.سخنگوی وزارت بهداشت، با بیان اینکه فهرست نهایی و رسمی ظرفیت‌های پذیرش رشته‌های پزشکی کنکور ۱۴۰۲ در روز‌های آتی به سازمان سنجش اعلام می‌شود، افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت، سندی است که در این موضوع، وزارت بهداشت آن را در حکم قانون دانسته و عینا اجرا خواهد کرد.به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی آمار‌های ارائه شده مبنی بر تعداد پذیرفته‌شدگان رشته پزشکی در کنکور را گمانه‌زنی و غیر قابل استناد خواند و گفت: هنوز فهرست نهایی و رسمی ظرفیت‌های پذیرش رشته‌های پزشکی کنکور ۱۴۰۲ به سازمان سنجش اعلام نشده است.