کارت بانکی و کارت ملی / ادغام کارت بانکی و کارت ملی / تجمیع کارت بانکی و کارت ملی

زمان ادغام کارت بانکی و کارت ملی مشخص شد

از مدت ها پیش اظهاراتی از سوی مقامات دولتی درباره ادغام کارت ملی و کارت بانکی مطرح شد حال بعد از بحث ها امروز رئیس سازمان ثبت احوال از زمان تجمیع کارت ملی و کارت بانکی خبر داد.
اغام کارت بانکی و کارت سوخت

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز | رییس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد.

▫️هاشم کارگر با اعلام این مطلب گفت: هنگامی که این تجمیع کارت بانکی با بانک ملی ایران انجام شود برای سایر بانک‌ها نیز کارت با سهولت بیشتری به پیش می‌رود. در برنامه داریم که سایر کارت‌های خدماتی که توسط دستگاه‌های خدماتی به مردم داده می‌شود و مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند نیز در کارت ملی تجمیع شوند.

▪️وی تاکید کرد: این موضوع برای مردم هزینه خاصی ایجاد نمی کند بلکه با تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی به عنوان یکی از اهداف این اقدام هزینه‌های مردم کاهش پیدا می کند.

جایگزین کارت بانکی به جای کارت سوخت

مالک شریعتی نیاسر در توئیتی نوشت: دو هفته قبل در جلسه ای با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی، بحث انتقال سهمیه بنزین از کارت‌های سوخت به کارت‌های بانکی مبتنی بر کدملی و بدون تغییر قیمت مطرح شد و مورد اجماع نسبی قرار گرفت. مقاومت‌هایی از درون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وجود دارد که عمدتا ناشی از تعارض منافع است.