سام اصغری و بریتنی اسپیرز / طلاق بریتنی اسپیرز از شوهر ایرانی / علت طلاق سام اصغری و بریتنی اسپیرز

سام اصغری و بریتنی اسپیرز از هم جدا شدند/ علت طلاق خواننده معروف از شوهر ایرانی اش

سام اصغری و بریتنی اسپیرز بعد از 14 ماه ازدواج از هم جدا شدند
بریتنی اسپیرز و سام اصغری

زندگی رنگی به نقل از خبرورزشی | صفحه اینستاگرام People در خبری ناگهانی از جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز خبر داد. به نوشته این رسانه این دو سلبریتی معروف پس از ۱۴ ماه از تاریخ ازدواج خود از یکدیگر جدا شدند.

این زوج که در سال ۲۰۱۶ در مجموعه موزیک ویدیوی Slumber Party اسپیرز با هم آشنا شدند، در ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کردند. مراسم عروسی آن‌ها که در لس آنجلس برگزار شد و حدود ۶۰ مهمان از جمله درو بریمور، مدونا، پاریس هیلتون و سلنا گومز در آن حضور داشتند.

گفتنی است در ماه مارس، شایعاتی مبنی بر این‌که این زوج درگیر مشاجره‌های زناشویی هستند منتشر شد اما اصغری این شایعات را رد کرد اما حالا به نظر می‌رسد رابطه این دو سلبریتی معروف به جدایی ختم شده است.

بیوگرافی بریتنی اپیرز

بریتنی جین اسپیرز (انگلیسی: Britney Jean Spears؛ زادهٔ ۲ دسامبر ۱۹۸۱) خواننده، ترانه‌نویس و رقصندهٔ آمریکایی است. او بابت تأثیراتی که طی اواخر دههٔ ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی بر احیای موسیقی تین پاپ داشته، شناخته می‌شود. اسپیرز ابتدا بر روی صحنه‌های نمایشی و مجموعه‌های تلویزیونی حضور یافت، و در سال ۱۹۹۷ هنگامی که پانزده سال داشت قراردادی با جایو رکوردز بست. دو آلبوم استودیویی نخست او، ... عزیزم یک بار دیگر (۱۹۹۹) و اوه!... باز هم دسته‌گل به آب دادم (۲۰۰۰) با موفقیت‌های جهانی همراه بودند. این دو آلبوم به یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های جهان تبدیل شدند و اسپیرز موفق‌ترین هنرمند نوجوان در تاریخ شد. از او با عنوان «پرنسس پاپ» نیز یاد می‌شود.

اسپیرز در دو آلبوم استودیویی بعدی خود، بریتنی (۲۰۰۱) و داخل محدوده (۲۰۰۳)، مضامین بزرگسالی و تحریک‌آمیز بیشتر و زیبایی‌شناسی را در پیش گرفت و سپس در فیلم چهارراه (۲۰۰۲) ایفای نقش کرد. او تهیه‌کننده اجرایی پنجمین آلبوم استودیویی خود، بلک‌اوت (۲۰۰۷) شد، که اغلب به‌عنوان برترین اثر او یاد می‌شود. تبلیغات برای این آلبوم ناشی از کشمکش‌های شخصی اسپیرز در آن زمان که بسیار عمومی بود، محدود شد و بعداً به‌طور غیرارادی تحت سرپرستی قرار گرفت. او از آن زمان آلبوم‌های موفق سیرک (۲۰۰۸) و زن افسونگر (۲۰۱۱) را منتشر کرد، که تک‌آهنگ‌های آلبوم دومی به موفقیت‌های بسیاری در ایالات متحده دست یافت. در سال ۲۰۱۳، اسپیرز برای تبلیغ دو آلبوم استودیویی بعدی خود، بریتنی جین (۲۰۱۳) و گلوری (۲۰۱۶)، اقامت کنسرتی چهار ساله خود، یعنی بریتنی: تکه‌ای از من را در هتل و کازینوی پلانت هالیوود برگزار کرد. در سال ۲۰۱۹، از نبرد حقوقی اسپیرز بر حذف سرپرستی خود پرده‌برداری شد و این امر به ایجاد جنبش #بریتنی را آزاد کنید منجر شد. در سال ۲۰۲۱، اسپیرز شهادت علنی داد که تیم مدیریت، پدر و خانواده از اموالش سوءاستفاده کرده و خواستار فسخ این توافق شد. توافق سرپرستی در همان سال خاتمه یافت.

بیوگرافی سام اصغری

حسام «سام» اصغری (زادهٔ ۳ مارس ۱۹۹۴) مدل و بازیگر ایرانی آمریکایی است. حسام اصغری در ۱۲ اسفند ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد. والدینش مایک و فاطمه اصغری هستند. او کوچکترین فرزند از چهار فرزند خانواده است و خواهرانش مدی، الی و فی هستند. سام ژیمناستیک را از چهار سالگی آغاز کرد و نه سال بعد در ۱۳ سالگی در حالی که زبان انگلیسی را نمی‌دانست به ایالات متحده رفت وی در دبیرستان در کلاس‌های تئاتر شرکت کرد و در نمایشنامه‌هایی همچون هملت و مکبث حضور پیدا کرد. او فوتبال نیز بازی می‌کرد. پس از تحصیل در دبیرستان، او در کالج مورپارک در شهرستان ونتورا، کالیفرنیا تحصیل کرد، و در آنجا نیز فوتبال را ادامه داد.

اصغری در ۲۱ سالگی توسط خواهرش فی با مدلینگ آشنا شد. اولین نمایش او بر روی سکوی مد برای طراح مایکل کاستلو، یکی از دوستان فی، در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا بود.[۶] اصغری در مجلات متعددی از جمله در ولکان،منز هلث، آیرون من، و جی‌کیو ظاهر شده‌است. در سال ۲۰۱۹، او جایزه زیبایی روز را در دومین دوره جوایز سالانه زیبایی روز برای دستاوردهای برجسته در تناسب اندام دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۸، اصغری در اولین فیلم خود در یکی از طنزهای پیشتازان فضا به سرپرستی اسنوپ داگ ایفای نقش کرد. نقش او یک حضور کوتاه بود. در سال ۲۰۲۱، او در فصل ۳ دوشنبه سیاه برای یک آرک چند قسمتی ظاهر شد که در آن نقش جیانکارلو را بازی کرد، «یک مدل فوق‌العاده سکسی که برای Pfaffashions کار می‌کند.»بعداً در همان سال، او در برنامه تلویزیونی هک برای یک اپیزود به عنوان یک بابانوئل سکسی ظاهر شد. او در مورد همبازی‌اش جین اسمارت اظهار داشت: «من خوشحالم که با چنین استعدادهای شگفت‌انگیزی کار می‌کنم که برای مدت طولانی در این حرفه وجود داشته‌اند. اون خیلی حرفه ای بود به ما خوش گذشت.» لوسیا آنیلو، تهیه‌کننده این نقش، اصغری را برای این نقش تحسین کرد و گفت: «او واقعاً بامزه بود. یک تن بداهه بداهه کرد. او شبیه بابانوئل سکسی به نظر می‌رسید. او فقط تمام جعبه‌ها را بررسی کرد و واقعاً خیلی شیرین و خنده دار بود. ما فقط او را دوست داشتیم.» همچنین در سال ۲۰۲۱، او برای بخشی از تراویس فیزیوتراپیست کری بردشاو در قسمت And Just Like That... تست داد، اما برای این نقش انتخاب نشد.

در اکتبر ۲۰۲۱، اعلام شد که اصغری به عنوان همبازی در کنار مل گیبسون و کوین دیلون به فیلم اکشن هیجان انگیز صندلی داغ پیوسته‌است.مجلهٔ پیپل گفت که این اولین نقش مهم سینمایی اصغری خواهد بود. جیمز کالن برساک گفت: «اصغری یکی از خوب‌ترین افراد است، او انسان مهربانی است و بازیگر بسیار با استعدادی است. فکر می‌کنم مردم نقش او را در این کار دوست خواهند داشت. او می‌داند که چگونه چند نماهای اکشن بسیار جالب انجام دهد و من فکر می‌کنم او آن را در فیلم نشان می‌دهد بنابراین بسیار هیجان انگیز است." اصغری نقش گروهبان SWAT توبیاس را بازی خواهد کرد؛ نقشی که برای آن تمرینات بدنی انجام داده بود.

سام اصغری در سال ۲۰۱۲ شهروند ایالات متحده شد. اصغری با مایرا ورونیکا، هنرپیشه و خواننده آمریکایی، پس از حضور در موزیک ویدیوی او برای ترانه «بدون دوست پسر، مشکلی نیست» وارد رابطه شد. آنها در سال ۲۰۱۶ اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند. او برای اولین بار بریتنی اسپیرز را که ۱۲ سال از او بزرگتر است زمانی که وی را برای حضور در موزیک ویدیوی سال ۲۰۱۶ خود برای ترانهٔ «مهمانی دخترانه» با حضور تیناشی انتخاب کرده بود؛ ملاقات کرد. این دو در سپتامبر ۲۰۲۱ نامزد کردند و در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ در خانه اسپیرز در کالیفرنیا ازدواج کردند.