قیمت خودرو / قیمت پژو 206 / پژو 206 گران شد / قیمت انواع پژو 206

قیمت پژو 206 بازار را بهم ریخت + جدول

قیمت پژو 206 بالا رفت و همین افزایش قیمت یک شوک به متقاضیان این خودرو وارد کرد.
پژو 206

زندگی رنگی به نقل از اقتصاد 100 | ریزش قیمت خودروهای پرفروش متوقف شد و معاملات امروز بازار خودرو با افزایش آغاز به کار کرد. بر اساس قیمت روز محصولات ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر ۱۴۰۱ امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است که یک روزه ۱۰ میلیون تومان گران شده است. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ پانوراما تیپ ۳ نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کارکرده ۱۳۹۶ نیز ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. سال قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده را نیز در ادامه بخوانید.

دوروز پیش در گزارشی درباره قیمت پژو 206 نوشته شد: قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۰ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۷۰ میلیون تومان است که ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش داشته اشت.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۰ میلیون ارزان شده است. قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۴۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

این خودرو تقریبا دو ماه ونیم گذشته ۱۶۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۷۷۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. این مدل طی یک ماه و نیم گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است. قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۵۵ میلیون تومان است که نسبت به دو گذشته تغییر نکرده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۷۵ تومان قیمت خورده است که ثابت مانده است.