دعا برای آشتی کردن / دعای آشتی زن و شوهر / دعا برای آشتی دادن دو نفر

دعای فوری آشتی کنان / این دعا را برای آشتی میان زن و شوهر بخوانید

برای هر کاری و هر گره‌ای دعایی وجود دارد؛ قهر و آشتی هم از آن گرفتاری هایی است که به منظور حل آن از سوی بزرگان خواندن چند دعا سفارش شده است.
دعای آشتی

دعوا و اختلاف در هر خانواده‌‌ای پیدا می شود و اصلا هیچ خانواده ای و هیچ دو فردی نمی تواند بدون اختلاف نظر باشد اما گاهی این اختلافات اوج پیدا می کند و کار به قهر کشیده می شود اینجاست که اگر از بنده کاری بر نیاید دست به دامن خداوند می شویم تا این کدورت و تلخی از میان برداشته شود. اینجا چند دعای سریع برای آشتی افراد که سفارش شده است را برای شما آورده ایم.

دعای جلب محبت همسر یا معشوق

بهترین دعا نزد خدا / دعای سریع الاجابه

دعای آشتی بین زن و شوهر

بسیار اتفاق می افتد که بین زن و شوهر قهر بوجود بیاید. اگر می خواهید هر چه زودتر دعوای زن و شوهر بر طرف شود می توانید از دعای آشتی بین زن و شوهر که از مجرب ترین دعای آشتی فوری است استفاده کنید. دعای آشتی بین زن و شوهر را که در زیر آمده است هنگام پخت غذا بخوانید و غذا را به خورد فرد مورد نظر دهید. این دعا باعث عزیز شدن در نزد هم شده و صلح و آشتی را بین زن و شوهر برقرار می کند.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (همچنین نگاه کنید به دعای آشتی زن و شوهر)

« یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

دعای صد در صد مستجاب

دعای آشتی بین دو نفر از راه دور

گاهی دو فرد از راه دور با هم دچار مشکل شده و قهر می کنند. در این موارد برای آشتی دادن آن ها نیاز است که حتما دعای آشتی بین دو نفر از راه دور را که در زیر آمده است بخوانید. باید توجه داشته باشید که این بخش از مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری را باید به نیت هر کدام از افراد 14 مرتبه بخوانید.

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ. »

دعا برای آشتی خانواده

اگر در بین افراد خانواده کدورتی پیش آمده و با هم قهر هستند، می توانید از دعا برای آشتی خانواده که از مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد خانواده است استفاده کنید. دعا برای آشتی خانواده که در زیر آمده است را 5 مرتبه بخوانید.

« وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَیْرٌ »

دعا برای آشتی بین دو دوست

توصیه شده است برای برقراری مودت بین دو دوست که با هم اختلاف دارند باید دعا برای آشتی بین دو دوست که در زیر آمده است 7 مرتبه خوانده شود.

« إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ. وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا. فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا. »

در پایان این نکته نیز قابل تامل است که تمامی دعاهای مجرب آشتی فوری بین افراد بسیار سریع عمل کرده و منجر به برقراری صلح و دوستی می شود. اما در این بین مهم است به این مسئله نیز توجه کنیم که چرا قهر و دعوا پیش آمده و شروع کنیم به یادگیری مهارت ها و تکنیک های ارتباطی که بتوانیم بدون بحث و دعوا با دیگران تعامل کنیم و آن ها را در جهت خواسته های خود متقاعد کنیم.