اسموتی ساده / اسموتی لاکچری / اسموتی هندوانه / اسموتی کافی شاپی

اسموتی هندوانه لاکچری و کافی شاپی

نوشیدنی های سرد تابستانه این روزها حسابی بازار داغ دارد و اینجا انواع لاکچری و خوشمزه آن را آموزش دهیم.
اسموتی هندوانه

اسموتی ها از ترکیب آب میوه های مختلف به همراه بستنی و خامه یا شیر تهیه می شوند و طعم و مزه بسیار خوبی دارد. شما می توانید اسموتی ها را با انواع میوه های مورد علاقه خود تهیه کنید اما اسموتی هندوانه با بستنی یک گزینه عالی برای زمان های می باشد که شما یک هندوانه کم شیرین دارید و می خواهید آن را تبدیل به یک آب میوه یا اسموتی هیجان انگیر کنید پس این رسپی را دنبال کنید تا عاشق اسموتی هندوانه شوید و از خواص خوب هندوانه نیز بهرمند شوید، خواصی همچون مانند سلامت قلب و عروق، کاهش چربی بدن، مفید برای سلامت استخوان و هزاران خواص خوب دیگر می توانید با تبدیل کردن آن به اسموتی از طعم بی نظیر آن در گرمای تابستان لذت ببرید. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسموتی هندوانه با بستنی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

طرز تهیه اسموتی های پرطرفدار

مرحله اول: آماده سازی

در ادامه باید هندوانه را پوست بگیرید و تخم های هندوانه را حتما باید جدا کنید شاید در میکسر خرد شود ولی ظاهر زیاد جالبی اسموتی شما پیدا نمی کند پس به دقت این کار را انجام دهید تا هیچ هسته ی هندوانه نماند.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادامه هندوانه خرد شده را به همراه شیر و شکر داخل مخلوط کن بریزید و یا می توانید از گوشتکوب برقی و غذاساز نیز برای میکس و پوره کردن مواد استفاده کنید. مواد را میکس کنید تا هندوانه حسابی با مواد پوره شود.

مرحله سوم: تهیه اسموتی هندوانه با بستنی

در ادامه باید بستنی فریزری را به مواد اضافه کنید و مواد را خوب میکس و پوره کنید تا یکدست شود. به همین راحتی اسموتی هندوانه شما تهیه شده برای سرو باید داخل لیوان مورد نظر سس شکلاتی بریزید و یا می توانید سطح لیوان را داخل سس شکلاتی بزنید و بعد داخل تراقل بزنید و اسموتی را داخل آن بریزید و سرو کنید. نوش جان