نوسان به جان بازار خودرو افتاد/ تارا و پژو پارس بازار را بهم ریختند/ کوییک ارزان شد/ قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 6 خرداد

بازار خودرو بعد از مدت ها درجا زدن، امروز با یک نوسان عجیب و غریب مواجه شد.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز، یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳، در حال حاضر در دومین روز هفته بیشترین تلاطم‌ را در محصولات داخلی و مونتاژی دارد. بازار خودرو پس از حدود یک هفته با افت و خیز شدید همراه شد.

همچنین قیمت ارز که از مولفه‌های مهم در بازار خودرو به شمار می‌رود باعث نوسانی شدن قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی شد و به نظر می‌رسد این وضعیت در هفته پیش رو ادامه‌دار باشد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نوسانی و در اکثر محصولات با روند صعودی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

تمامی محصولات داخلی برخلاف روز گذشته صعودی گزارش می‌شوند، اما در این میان تعداد کمی نیز ارزان شدند.

پژو پارس و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو، هر کدام 12 میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت پیدا کردند و به‌ترتیب با قیمت‌های 653 میلیون تومان و 718 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

تارا دستیV1 از دیگر محصولات اقتصادی این شرکت نسبت به هفته گذشته 18 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است و به قیمت 830 میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا، هر کدام به‌ترتیب کاهش دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کردند و با قیمت‌های 532 میلیون تومان و 539 میلیون تومان عرضه می‌شوند.

شاهین اتوماتیک G از دیگر محصولات نارنجی‌پوشان جاده مخصوص، با قیمت ثابت نسبت به هفته گذشته به نرخ ۸۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.