قیمت سکه امامی / قیمت سکه امامی امروز / قیمت سکه امامی امروز چند است

قیمت سکه امامی امروز سه‌ شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / قیمت سکه امامی امروز با کاهش مواجه شد

تازه ترین قیمت انواع سکه و ارز را ببینید.
قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی امروز با کاهش مواجه شده است. قیمت سکه امامی شنبه هفته گذشته با شروع جنگ حماس و اسرائیل با رشد شدیدی همراه شد و در ادامه به مرور طی روزهای آتی از قیمت سکه کاسته شده و قیمت سکه امامی امروز به پایین ترین قیمت طی یک هفته اخیر رسیده است. قیمت سکه امامی امروز با ۹ هزار تومان کاهش مواجه شده است. قیمت سکه امامی امروز را در ادامه ببینید.

بنا بر گزارش navasan.live، امروز هر قطعه سکه امامی نیز ۹ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به قیمت ۲۸ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان به فروش می‌رود.

همچنین قیمت دلار در بازار تهران ۵۵ تومان افزایش یافت و در کانال ۵۰ هزار تومان ماند.

در این میان، هر گرم طلای ۱۸عیار ۱۱ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۲ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز ۹ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به قیمت ۲۸ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان به فروش می‌رود.

قیمت انواع ارز و سکه را در روز سه‌شنبه، بیست و پنجم مهرماه ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی): ۴۱ هزار و ۲۲۲ تومان

یورو: ۴۳ هزار و ۴۶۷ تومان

سکه تمام بهار آزادی: ۲۵ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان

سکه امامی: ۲۸ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان

نیم سکه: ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ربع سکه: ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سکه گرمی: ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قیمت ارز و سکه را به صورت لحظه ای می توانید از navasan.live مشاهده کنید.


پیش بینی قیمت سکه امامی

اما سوالی که وجود دارد این است که قیمت طلا و سکه به چه سمتی می‌رود؟ در بازار ایران این نرخ، تحت تاثیر قیمت دلار است و به نظر می‌رسد بازارساز تمام تمرکز خود را صرف این کرده که قیمت دلار را به کانال ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان برگرداند و در چند روز گذشته در این راه موفق هم بوده است.

بر این اساس اگر بازارساز بتواند قیمت دلار را باز هم کاهش دهد، قیمت طلا و سکه ظرف یکی دو هفته آینده کاهش خواهد داشت. اما این کاهش نهایتا به نحوی است که قیمت طلا و سکه را به هفته اول مهر ماه می‌رساند. چون به نظر می‌رسد که در سه تا چهار ماه گذشته قیمت طلا و ارز در کف قرار گرفته و احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

از طرف دیگر پیش بینی‌ها درباره قیمت طلای جهانی افزایشی است و احتمال می‌رود که طلا بتواند کانال ۲۰۰۰ دلاری را امسال پس بگیرد که اگر چنین شود قیمت طلای داخل هم حتما مسیر خود را از دلار جدا می‌کند و فزایشی می‌شود.


کاهش شدید قیمت سکه امامی در نیمه اول 1402

بررسی نمودار قیمتی بازار سکه حاکی از آن است که سکه در طول ۶ ماه گذشته تا کانال ۳۴ میلیون تومان هم بالا رفته بود؛ به طوری که دهم اردیبهشت‌ماه به نرخ ۳۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسیده بود. کمترین نرخ سکه نیز به بیستم خردادماه مربوط می‌شود که هر قطعه سکه امامی تا قیمت ۲۷ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان پایین آمده بود.

فعالان بازار سکه درباره وضعیت این بازار در نیمه دوم سال اعتقاد دارند که شرایط بازار به قیمت دلار و طلا بستگی دارد. اما با این حال و با وجود کاهش قیمت سکه در نیمه اول سال، خریداری در بازار به دلیل قیمت‌های بالا وجود ندارد.