فال ابجد واقعی / شنبه 16 تیر 1403

فال ابجد دقیق امروز شنبه 16 تیر 1403

فال ابجد فالی است که از روزگاران قدیم تا به امروز رواج داشته است و خیلی ها به آن اعتقاد داشتند؛ حالا شما اعتقاد به فال ها را پشت در بگذارید و تنها از سر سرگرمی فال امروزتان را بخوانید.

زندگی رنگی | فال ابجد همیشه پر طرفدار بوده است درواقع از گذشته‌های دور تا کنون، همواره انسان ها به دنبال راهی برای فهمیدن آینده ی خود بوده اند یکی از فال های پرطرفدار فال ابجد روزانه است. فال ابجد برگرفته از حروف ابجد می باشد

فروردین

شرایط مالی خوبی برای شما پیش خواهد آمد و به زخم خانواده تان مرهمی می شوید . دوستان خوب و با محبتی اطرافتان هستند که هنگام نیاز روی حمایت شما حساب می کنند . اگر به تازگی ازدواج کرده اید یک اتفاق مبارک در آینده ای نزدیک شما را خوشحال خواهد کرد . حرف از جابجایی مکان پیش آمده و شما باید تصمیم آخر را بگیرید . به دنبال موقعیت بهتری هستید . پیغام یا تماسی نسبتا مهم در اواسط هفته خواهید داشت .

اردیبهشت

از مسیری وسیع رزق حلال به دفعات زیاد وارد زندگی تان می شود . نسبت به فردی که محبتی بین شماست کم لطفی نکنید غیر از این اگر رفتار کنید طرف مقابل تان روز به روز دلسرد تر می شود . در محیط کار شخصی با چرب زبانی می خواهد برای انجام کاری از شما سوء استفاده کند حواستان را جمع کنید . در یک مسئله کاری شنیدن جوابی که انتظارش را ندارید سخت غافلگیرتان می کند . هاله انرژی خانمی شما را احاطه می کند .

خرداد

روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید ولی دست یک حامی روی شانه هایتان خواهد نشست . اگر شخصی برایتان مهم است علاقه تان را در عمل نشان دهید، همه بلدند حرف بزنند. پروژه های نیم تمام‌تان را اول تمام کنید و بعد به دنبال کار تازه باشید بی نظمی به ضررتان تمام می شود . در مورد رابطه عاطفی‌تان یادتان باشد که عشق نیاز به مراقبت و توجه دارد . مجردین به زودی شادکام می شوید و تغییری جدی برایتان در راه است .

تیر

دست پر از یک هیاهو خارج می شوید ؛ خداوند حامی متولدین تیر در این ماه خواهد بود . انجام کاری که از آن سررشته ای ندارید به دیگران بسپارید تا به مشکلاتتان اضافه نکنید . برای شنیدن یک خبر و یا گرفتن نتیجه ای بسیار بی تاب هستید و کلافه ، بین کسی که به شما وفادار است و شخصی که به شما خیانت می کند فرق بگذارید هر کسی لایق نام رفاقت نیست . از طرف یک شخص همخون آرامش خاطر خواهید داشت .

مرداد

خانم های طالع خبری مهمی برایتان در راه است . از یاد نبرید که اعمال کوچک می توانند نتایج بسیار بزرگی را به همراه داشته باشند. هر دعوایی می تواند یک روزی به آشتی بیانجامد کینه و انتقام را فراموش کنید راه بخشش را پیش بگیرید. در مورد نیتتان یادتان باشد هر کاری سعی و کوشش خودش را می طلبد نابرده رنج گنج میسر نمی شود . خرید یا تعویض وسیله برای برخی از متولدین به زودی حاصل می شود .

شهریور

نور وارد زندگی تان می شود و روشنایی اش دید شما را به روی حقایق ممکن می کند . کارهایی را که در طول هفته باید انجام بدهید بنویسید و کمی در مورد آنها فکر کنید و انگیزه‌تان را از انجام این کارها مشخص کنید، ببینید آیا در زندگی خوشحال هستید، آیا به سمت خواسته ها و آرزوهایتان حرکت می کنید. اگر در تحصیل و یا در تجارت و کسب و کار به راهی که باید نرفته اید بهتر است به فکر یک تغییر باشید. دو اتفاق مهمه پشت سر هم برایتان در راه است .

مهر

یک مسیر مالی روشن برای شما رویت شده است . راه آموزشی را طی می کنید که برایتان جایگاه خوبی در آینده ترسیم می کند . شما مستحق این هستید که کسی عاشقتان باشد، قدر خود را بدانید . برای رسیدن به هدفتان مجبور می شوید بخشی از برنامه‌ریزی‌تان را تغییر بدهید. به خواب و استراحتتان بیشتر اهمیت بدهید. با شخصی که با شما هم عقیده نیست بیهوده نجنگید ، از او بگذرید و کار خودتان را بکنید . روی نوبت ۷ خبر خوب دارید .

آبان

یک اتفاق خوب احساسی برای متاهلین خواهد افتاد . برای انجام یک معامله مجبور می شوید کمی دست نگه دارید . آرام آرام از شخصی که به اندازه کافی برای شما و عشق شما ارزش قائل نیست فاصله بگیرید یادتان باشد شما نمی توانید هیچ کس را تغییر بدهید مگر خودتان را . برای مهربانی ها و چشم و دل پاکی‌تان ارزش بیشتری قائل شوید . از واقعیتی برایتان به خواست خداوند پرده برداشته می شود و تصمیمی مهم می گیرید .

آذر

یک گره خانوادگی یا حتی ارثی از کارتان باز می شود . اگر می خواهید زندگی آرام تری داشته باشید کمی به دیگران آسان تر بگیرید . اگر از لحاظ مادی در رفاه به سر می برید به فکر دیگران باشید ، عکس العمل کار نیک‌تان به شما بر می گردد . کاری را که می کنید با عشق انجام بدهید و پیشرفت‌ تان را در ذهنتان هر روز بزرگتر کنید . جریان احساسات خوب در طالع خانم ها دیده می شود . شفا و معجزه از یک بستگی رخ می دهد .

دی

از یک فشار روحی خارج می شوید . هوشیار باشید اتفاقات بزرگی در اطرافتان در حال وقوع است. خبری خوب برای دیگران خواهید داشت. در مورد کارهایتان سعی کنید تا می توانید خودتان را به روز نگه دارید تا از قافله عقب نمانید . اخبار را از منبع موثق پیگیری کنید . در رابطه احساسی تان همه چیز آنطور که می خواهید پیش خواهد رفت . خرید یا تعویض وسیله ای چشمگیر برای شما در طالع رویت می شود . نماد مفهومی به چشمتان می خورد .

بهمن

راهی برایتان باز می شود که گره گشایی مالی و عاطفی به همراه دارد . برای رسیدن به نیتتان باید بیشتر وقت بگذارید و تلاش کنید . برای رفتن به جایی و انجام کاری مهم تدارک خواهید دید . میخواهید برای شخصی هدیه ای بگیرید، یادتان باشد هدیه لزوماً نباید گران باشد تا به چشم بیایید، کاری را انجام دهید که می دانید خوشحالش می کند از دلتان بپرسید . تا رسیدن به خواسته ای که مد نظرتان است دو قدم بیشتر فاصله نمانده ؛ منتظر باشید .

اسفند

توان مضاعفی برای انجام یک کار مهم پیدا می کنید . یک خواسته قلبی دارید که برای رسیدن به آن وقتش رسیده که آن را به زبان بیاورید . رفتار شخصی شما را ناراحت کرده ، الان وقت برخورد نیست با بی‌تفاوتی از کنار او بگذرید . از هر کاهی کوهی نسازید ، برای مسائل به اندازه اهمیت‌شان ارزش قائل شوید این روزها شما مسائل مهم تری دارید . از طرف یک فرد سادات برایتا قدمی روشن برداشته می شود . از بار انرژی عدد ۹ برایتان گره گشایی حاصل می شود .