شرایط وام ۶۰۰ میلیون تومانی اعلام شد

بانک ملت در طرح شایان یک تا سقف 600 میلیون تومان و با نرخ سود 14 درصد، 18 درصد یا 23 درصدی به مشتریان خود وام پرداخت می‌کند.

زندگی رنگی به نقل از تجارت‌نیوز| یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملت که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود، وام طرح شایان یک بانک ملت است. متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با افتتاح حساب در بانک ملت و ایجاد میانگین حساب از دو تا 6 ماه، اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

شرایط دریافت وام طرح شایان یک بانک ملت

متقاضیان دریافت وام طرح شایان یک بانک ملت باید ابتدا نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت شایان یک در این بانک اقدام کنند و حداقل 15 میلیون تومان در این حساب سپرده‌گذاری کنند.

سپس آنها می‌توانند تا 4.5 برابر میانگین حساب خود در طول دو تا 6 ماه از بانک ملت تسهیلات دریافت کنند. سقف این تسهیلات 600 میلیون تومان بوده و نرخ سود این وام نیز بر اساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده 14 درصد، 18 درصد یا 23 درصد است. همچنین وام‌گیرنده باید برای ضمانت بازپرداخت وام خود، به بانک ضامن رسمی و اعتبار شغلی ارائه کنند.

سود وام 600 میلیون تومانی چقدر است؟

مدت زمان بازپرداخت وام طرح شایان یک بانک ملت، از 12 تا 36 ماه متغیر است. همچنین با درنظر گرفتن دوره بازپرداخت 36 ماهه و بالاترین نرخ سود ممکن، یعنی 23 درصد برای وام 600 میلیون تومانی، مبلغ هر قسط این وام به 23 میلیون و 613 هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید سه سال پس از دریافت وام، اصل و سود تسهیلات به مبلغ 836 میلیون و 130 هزار تومان را به بانک بازگرداند.

هزینه‌های جانبی این وام 200 هزار تومان شامل هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است. همچنین پرداخت این وام به هر متقاضی آن است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار نبوده و چک برگشتی نداشته باشد.