کد مورس همستر + جزئیات

با وارد کردن کد از بازی همستر سکه بگیرید.

زندگی رنگی به نقل از نوبیتکس| کد مورس یک قابلیت جدید در بازی تلگرامی همستر کامبت است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است، اما ترفندهایی دارد که در این مطلب آموزش می‌دهیم.

کد مورس امروز همستر کامبت

کد مورس امروز همستر کامبت یکی از دو کلیدواژه ETH و ETHEREUM است. برای برخی کاربران کلیدواژه ETH و برای برخی ETHEREUM از سوی بازی پذیرفته می‌شود. برای پی‌بردن به اینکه کدام کلیدواژه برای شما کار می‌کند، لازم است هر دو مورد را آزمایش کنید.

برای واردکردن کد مورس در همستر کامبت، لازم است ابتدا در صفحه اصلی بازی دو بار روی بخش Earn per tap بالا سمت چپ صفحه بزنید تا رنگ سکه شما مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. بعد از این کار می‌توانید مطابق راهنمای زیر، کلیدواژه امروز را وارد کنید.

برای وارد کردن هر علامت • یک بار روی سکه بزنید و به ازای هر علامت _ یک بار انگشت خود را (کمی طولانی‌تر از یک ضربه) روی سکه نگه دارید.

نحوه وارد کردن کد ETHEREUM:

دستور مقابل هر حرف را از چپ به راست اجرا کنید

نحوه واردکردن کد ETH:

با وارد کردن کد به‌صورت درست، پیام The code is cracked به شما نمایش داده می‌شود و موجوی سکه‌های شما یک میلیون واحد بیشتر خواهد شد. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید ویدئو زیر را ببینید.