پژو پارس و پژو 207 بازار خودرو را بهم ریختند/ تارا 19 میلیون گران شد/ قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه 17 خرداد

بازار خودرو امروز پنجشنبه 17 خرداد با نوسان همراه بود.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه 17خرداد 1403، در اکثر محصولات نوسانی گزارش می‌شود. هر چند این تغییرات نسبت به روزهای گذشته بیشتر بوده، اما در حالت کلی چندان تغییری پیدا نکرد و بیشتر محصولات با روند ثابت به کار خود ادامه دادند.

ناگفته نماند که بیشترین تغییر را شرکت ایران خودرو در بین سایر شرکت‌ها داشته است. همچنین نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، بعد از تعطیلات اخیر تاثیر خود را به صورت نوسانی بر این بازار گذاشت.

با توجه به قیمت‌های اعلام‌شده، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز با افت و خیز رو به رو شد.

پژو پارس ساده و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات شرکت ایران خودرو، با افزایش پنج میلیون تومانی و ۹ میلیون تومانی هر کدام به ترتیب به بهای 675 میلیون تومان و 740 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو 207 موتور TU3 از دیگر محصولات محبوب این شرکت، با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت 644 میلیون تومان رسید.

رانا پلاس و تارا اتوماتیک V4 با افزایش سه میلیون تومان و 19 میلیون تومان هر کدام به قیمت 619 میلیون تومان و 821 میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

ساینا S اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا، با رشد 12 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 515 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.