بازار خودرو از رونق افتاد/ کوییک 420 میلیون تومان /دنا در یک قدمی میلیاردی شدن / قیمت محصولات ایران خودرو سایپا امروز چهارشنبه 16 خرداد

بازار خودرو امروز هم تاب و توانی نداشت و قیمت ها تغییری نکردند.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز، چهارشنبه 16 خرداد 1403، با اتمام تعطیلی دوروزه بازار خودرو، هیچ تغییری پیدا نکرده است. تمامی خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار با قیمت‌های روز یکشنبه به فروش می‌رسند و با توجه به تعطیلی اغلب بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، احتمالاً روز آینده نیز تغییر چندانی نداشته باشد.

پس از فوت ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، تقریباً تمامی بازارهای مالی در رکود عمیقی فرو رفتند و بازار خودرو نیز نوسان چندانی نداشت، اما برخی از محصولات داخلی، رشد قیمت بسیار ناچیزی را تجربه کردند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو نوسانی نسبت به روز گذشته ندارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از ابتدای امروز باثبات گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S جزو ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار به شمار می‌رود که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با 420 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G یکی از محصولات لوکس شرکت سایپا محسوب می‌شود که با همان نرخ 718 میلیون تومانی معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که قیمت این خودرو از ابتدای روز تغییری پیدا نکرده و با 736 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژوپارس LX TU5 یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای داخلی بازار در سال گذشته بود که از ابتدای روز هیچ نوسان قیمتی ندارد و با نرخ 835 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.