تست روانشناسی/ تست خودشناسی/ شما چه خصوصیات اخلاقی دارید؟

تست خودشناسی/ کدام تابلو را ترجیح می‌دهید؟

تست خودشناسی یکی از انواع تست‌های روانشناسی است که نشان می‌دهد شما چه روحیه و خلق و خویی دارید و این موضوع می‌تواند به شما در زندگی کمک بهتری بکند.
تست خودشناسی

زندگی رنگی | تست خودشناسی یکی از راه‌های موثر برای پیدا کردن شناخت نسبت به خصوصیات اخلاقی و تشخیص تیپ‌های شخصیتی است. از این طریق می‌توانید به ضعف‌ها و نقاط قوت در سلامت روان خود پی ببرید. ایجا برای شما یک تست خودشناسی داریم.

به تابلو‌ها خوب دقت کنید و بعد پاسخ بدهید که تمایل دارید کدام یک از این سه تابلو بر روی دیوار خانه یا اتاق شما نصب شود.

بعد از آنکه پاسخ دادید نتیجه روانشناسی انتخاب خود را بخوانید.

1- تصویر شماره یک (از سمت راست)

در وضعیتی قرار گرفته ای که هیچ گونه اضطرابی ندارید شما در یک وضعیت ذهنی و روانی بسیار آرام هستید. هر روز صبح با لبخند از خواب بیدار می شوید، از زندگی و از اتفاقات کوچک روزانه لذت می برید. از تغییرات نمی ترسید و وقتی در زندگی با چالش هایی روبرو می شوید که تجربیات جدیدی به شما می دهد خوشحال می شوید.

2- تصویر شماره دو (وسطی)

اینکه مشکلات خودتان را پنهان کنید تا زمانیکه آن را با شخص خاصی در میان بگذارید، نه تنها مشکلاتتان را حل نمیکند بلکه باعث می شود اطرافیانتان فکر کنند که منزوی و درون گرا هستید. شما تنهایی را دوست دارید. اما برای رهایی از اضطراب، باید مشکلات را با دوستان خود در میان بگذارید. شما یک مقدار بد خلق شده اید، اما وقتی نوبت به رابطه شما با دوستان و خانواده تان می رسد، مهربان می شوید.

3- تصویر شماره سه (سمت چپ)

وضعیت امروز شما، بسیار متعادل است. شما با اعتماد به نفس هستید و یک شخصیت بسیار قوی دارید. شما از کارها و مشکلات جدی نمی ترسید و آرامش در روح شما وجود دارد. شما فردی دوست داشتنی هستید که خواهان خوشبختی و عشق واقعی هستید. وقتی به آنچه که می خواهید برسید، خوشبختی را در درون خود احساس خواهید کرد!