عکس بهاره رهنما با شوهر سومش + عکس

بهاره رهنما برای سومین بار ازدواج کرد

زندگی رنگی به نقل از اقتصادنیوز | بهاره رهنما که به خاطر ازدواج و طلاقش در فضای مجازی زیادی پر حاشیه است با عمل زیبایی و لاغر شدنش این روزها حسابی تو فضای مجازی سر و صدا کرده.بهاره رهنما بعد از طلاق دومش با تغییر چهره و استایل ظاهری اش حسابی سوژه شده و بر سر زبان ها افتاده است.بهاره رهنما با انتشار عکس جدید بازهم نظر خیلی از کاربران و به سمت خودش جذب کرده است.

زندگینامه بهاره رهنما

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی ۲ ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند.طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما سال ۱۳۷۰ بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت . ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

کسی نیست که بهاره رهنما را نشناسد چراکه این بازیگر پر حاشیه بیشتر از این که از سینما دیده بشود از تلویزیون دیده و شناخته شد وپرواضح است که تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی دایره مخاطبان بیشتری نسبت به سینما دارد.

البته بعد از مدتی حواشی حول این بازیگر بیشتر شد و پس از طلاق از مهراب قاسمخانی این حواشی پررنگ تر شد. البته او که خودش علاقه زیادی به معروف شدن (نه محبوب شدن) پیدا کرده بود هر بار با رفتارها و گفتارهای خود به این موضوع دامن زد. با رسانه ای کردن ازدواج دومش حاشیه سازی خانم بازیگر به اوج رسید و طلاقش نیز برای بار دوم دوباره او را بر سر زبان ها انداخت؛ و حالا سومین ازدواج بهاره رهنما بار دیگر خبر ساز شد.