پولی که بیرانوند از کوروش کمپانی گرفته بود لو رفت

تعرفه تبلیغ هادی چوپان، بیرانوند و خواهران منصوریان برای کوروش کمپانی فاش شد

زندگی رنگی به نقل از خبرآنلاین| ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی این روز‌ها بسیار خبرساز شده است. یکی از بحث‌هایی که در این خصوص وجود دارد این است که بسیاری از سلبریتی‌ها مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، خواهران منصوریان، هادی چوپان الهام حمیدی و محسن افشانی هم تبلیغات این مجموعه را انجام داده بودند. مالک این کمپانی، در اولین گفتگوی خود پس از فرار، مدعی شده ۱ الی ۲۰ میلیون تومان به سلبریتی‌ها برای تبلیغات پرداخت کرده است.

شکایت ها به سلبریتی ها رسید

▫️سلبریتی‌های زیادی کوروش کمپانی را تبلیغ کرده بودند که در میان آن‌ها، چهره‌های ورزشی نظیر علیرضا بیرانوند، سعید مهری، هادی چوپان، خواهران منصوریان، هادی ساعی، امیر علی‌اکبری و ... دیده می شود که مردم علاوه بر شکایت از کوروش کمپانی، از این افراد هم شکایت کردند.

کوروش کمپانی از کجا سبز شد ؟

«کوروش کمپانی» در ابتدا خود را بزرگ‌ترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران معرفی کرده و در یک سال گذشته اقدام به پیش فروش و واردات موبایل با شعار حذف واسطه و عرضه آیفون ۲۰ میلیون تومانی کرده بود. ▫️ماجرای عرضه آیفون ۱۳ از حدود یک سال قبل به چالش بازار ۳ میلیارد دلاری ایران تبدیل شده، در آن مقطع مقرر شد تا ضمن ممنوعیت ورود آیفون ۱۴ به بالا، واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار (از جمله آیفون ۱۳) صرفا از طریق رویه رانتی واردات در مقابل صادرات خود انجام شود. ▪️این موضوع منجر به ورود بازیگران ناشناخته و احتمالا فرصت طلب به بازار آیفون و سایر موبایل‌های لوکس شد. مدتی بعد واردات آیفون‌های ۱۴ و بالاتر به صورت کلی ممنوع گردید و حالا مشخص شده با وجود خارج شدن آیفون ۱۳ از خط تولید نزدیک به یک میلیارد دلار از این مدل وارد کشور شده است.