طلا ارزان شد / قیمت طلا 18 عیار / قیمت شمش طلا - سکه ، سکه امامی و سکه گرمی امروز 26 آذر

قیمت طلا امروز روند کاهشی داشت.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز | امروز یکشنبه 26 آذر، با وجودی که بازار طلا تعطیل رسمی است تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه همچون روز گذشته، کاهشی است. قیمت طلا نسبت به ظهر دیروز افزایشی اما نسبت به آخرین معاملات روز گذشته، نزولی است. قیمت سکه امامی و بهار آزادی و همچنین قطعات سکه، به غیر از گرمی نیز روند کاهشی دارند.

این روزها قیمت دلار نیز در کانال 50 هزار تومانی قیمت ثابتی دارد و در محدوده 50 هزار و 350 تومان معاملات می‌شود. انس نیز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، بر اساس اعلام برخی منابع روند کاهشی دارد و با 0.79 درصد افت به 2,019 دلار رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، با حدود هفت هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و ۴۶۲ هزار و 100 تومان معامله می‌شود.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی و 29 میلیون و 190 هزار تومان است؛ حدود 138 هزار تومان کمتر از آخرین نرخ روز گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با حدود 98 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 25 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه با 70 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 15 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین امروز ربع سکه، با 70 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 300 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

در این میان، سکه گرمی با حدود 20 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت پنج میلیون و 850 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز ظهر در همین ساعات، سکه گرمی پنج میلیون و 800 هزار تومان قیمت داشت.

هر مثقال طلا اما با حدود 30 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و ۶۶۵ هزار تومان معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

امروز با توجه به تعطیلی بازار، روند با ثبات و راکد در بازار ارز و کاهش قیمت انس، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی، کاهشی است. رکود نیز همچنان در این بازار ادامه دارد.

معامله‌گران بازار طلا می‌گویند تحت تاثیر شرایط اقتصادی، قدرت خرید مردم کم شده است و همین موضوع، صنعت طلا را در شرایط بحرانی قرار داده است. آنها انتظار تداوم این شرایط و عدم نوسان در این بازار را دارند.

برای اطلاعات بیشتر، مطالعه دو گزارش پیش بینی طلا و سکه و پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ پیشنهاد می‌شود.

قیمت شمش طلا

قیمت سکه