هایلایت روی موی مشکی/ فرمول رنگ موی روش بدون دکلره

فرمول هایلایت روی موی مشکی بدون دکلره

رنگ مو و هایلایت کردن وقتی به دل فرد می نشیند که با کمترین آسیب به مو همراه باشد و این کاهش آسیب به مو با حذف دکلره همراه است.
هایلایت مو

زندگی رنگی | فرمول ترنگ مو ترکیبی روشن بدون دکلره چیست؟ این سوالی است که شاید شما هم دائما در سرتان به آن بپردازید جوابش اینجاست؛

واقعیت این است که یافتن فرمول ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای تمامی افراد کار راحتی نیست. زیرا رنگ دانه‌های موی افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. پس نمی‌توان یک روش برای همه افراد توصیه کرد. برای یافتن بهترین فرمول ترکیب مو اول از همه باید به رنگ مو و سپس به رنگ‌پذیری آن دقت کرد.

بعضی از موها با اکسیدان ۹ درصد به راحتی و به اصطلاح آرایشگرها باز می‌شوند ولی بعضی دیگر نیازمند درجات دیگری هستند. در ادامه به بررسی چند آموزش ترکیب رنگ مو بدون دکلره خواهیم پرداخت:

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

روشن کردن مو بدون استفاده از دکلره می‌تواند روی برخی از موها چالش برانگیز باشد. مانند روشن کردن موهای مشکی، زیرا نسبت به رنگ مو بسیار مقاومت می‌کند.

برای روشن شدن موی مشکی شاید نیاز باشد چند مرحله از فرآیند استفاده از اکسیدان را تکرار کنید یا مدت زمان طولانی‌تری را صرف کنید. ممکن است در طی انجام پروسه رنگ مشکی تغییرات رنگی داشته باشد.

نگران نشوید ممکن است بار اول قرمز یا نارنجی شود و سری بعد که بهتر است یک تا دو روز فاصله داشته باشد رنگ موی مشکی روشن شود. برای نمونه می‌توان از ترکیب رنگ دودی و زیتونی در کنار اکسیدان ۹ درصد استفاده کرد. دقت کنید که حتما مو را به پایه ۵ برسانید.

ترکیب رنگ موی روشن تنباکویی بدون دکلره

رنگ مو تنباکویی یکی از خاص‌ترین رنگ موها به شمار می‌آید. برای داشتن رنگ مو تنباکویی زیبا، باید رنگ شماره ۶ قهوه‌ای و شماره ۱۰ بلوند را با اکسیدان شماره ۲ مخلوط کرد. نسبت را یک به سه در نظر بگیرید. بعد از اینکه موهای شما رنگ گرفت، آن را شستشو داده و ترکیب بعدی را بدین صورت آماده کنید:

رنگ مو شماره ۷ طبیعی را با شماره ۱۰ طبیعی همراه با اکسیدان شماره ۱ مخلوط کرده و روی سر اپلای کنید. بعد از رنگ گرفتن کامل موی سر آن را بشویید.