تفاوت رنگ و مش سوزنی جدید با مش فویلی/ آموزش رنگ و مش سوزنی جدید

نتیجه رنگ و مش سوزنی با رنگ و مش به روش فویلی تفاوت هایی دارد که این تفاوت ها را برای شما توضیح دادیم.

زندگی رنگی | تفاوت روش مش سوزنی جدید با مش فویلی در این است که در روش سوزنی موها آزادتر هستند و در نتیجه درصد آسیب دیدن موها بسیار پایین خواهد بود. اما در روش فویلی مو ها در فویل جمع می‌ شوند و همین مسئله می‌تواند جزو موارد آسیب رسان به تارهای مو باشد.

در این روش مواد دکلره برخورد مستقیم به ریشه ی مو ها ندارند و از این نظر هم آسیب کمتری به تارهای مو وارد خواهد شد.

لوازم مورد نیاز برای انجام مش سوزنی جدید چیست؟

لوازم مورد نیاز رنگ و مش سوزنی جدید شامل موارد مختلفی می باشد که هر یک از این لوازم نقشی مهم در عملکرد کلی رنگ و مش ایفا می کنند. این لوازم عبارتند از:

  • کلاه استاندارد مش
  • قلاب باریک
  • پودر مخصوص دکلره
  • اکسیدان ۹ یا ۱۲ درصد
  • روغن های چرب کننده مانند روغن آرگان یا سرم های مو
  • سشوار
  • شانه

مراحل آموزش رنگ و مش سوزنی جدید:

اگر دوست دارید که به یادگیری رنگ و مش سوزنی جدید بپردازید، می ‌توانید به آکادمی های آموزشی و زیبایی در این زمینه مراجعه داشته باشید. آموزشگاه پریسا ظفری هم به عنوان یک آکادمی بسیار معتبر در این حوزه فعالیت می کند و به آموزش رنگ و مش سوزنی جدید می پردازد تا هنرجو ها بتوانند با شرکت در این دوره های آموزشی به صورت کامل در این زمینه تخصص کافی کسب کنند. در ادامه سعی می ‌کنیم که مراحل انجام رنگ و مش سوزنی جدید را به تحصیل برای شما بیان کنیم.

براشینگ موها:

در مرحله ی براشینگ مو به خوبی شانه خواهد شد تا مش کردن آن آسان تر باشد. این مرحله با استفاده از سشوار انجام می شود. وقتی که موها صاف تر و بدون گره تر باشند روند انجام رنگ و مش سوزنی جدید آسان تر خواهد بود و مو راحت تر از سوراخ های کلاه مش خارج خواهد شد. بهتر است که در مرحله ی براشینگ از سرم ها و نرم کننده های مو استفاده کنید تا موها نرم تر شوند و در برابر حرارت بالای سشوار خشک نشوند.

بهترین استاد رنگ مو ایران و جهان

بهترین سالن رنگ و مش در تهران (ایران) و تمام دنیارنگ و مش کار حرفه ای در تهران+هزینه دوره آموزش در تهران

قرار دادن کلاه مش:

در دومین مرحله باید از یک کلاه مش مناسب استفاده کنید و روی موها قرار دهید کلاه های مش معمولاً دارای بند های کشی هستند که باید با استفاده از این بند ها به خوبی کلاه را روی سر فیکس کنید یا حتی با استفاده از یا سنجاق آن را روی موهای خود ثابت نگه دارید، تا در هنگام روند انجام مش حرکت نکند.

خارج کردن تارهای مو از زیر کلاه:

بعد از این که به خوبی کلاه را فیکس کردید، باید با استفاده از قلاب مخصوصِ این کار، تعدادی از تار های مو را از زیر کلاه خارج کنید. این کار را با ظرافت کامل انجام دهید تا آسیبی به تارهای مو وارد نشود. بهتر است که قلاب به کف سر برخوردی نداشته باشد تا آسیبی به پوست کف سر وارد نشود و گره خوردگی مو اتفاق نیفتد.

شانه کردن تار های خارج شده در روش رنگ و مش سوزنی جدید

بعد از این که تار های مورد نظر را از کلاه با استفاده از قلاب خارج کردید، باید با استفاده از یک شانه ی دم باریک تار های خارج شده از کلاه را به آرامی شانه کنید تا موها به صورت کامل از کلاه بیرون بیایند و هرگونه گره ای که میان تارهای مو وجود دارد باز شود.

آماده سازی پودر دکلره و اکسیدان در رنگ و مش سوزنی جدید

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین موارد که در رنگ و مش سوزنی جدید استفاده می شود پودر دکلره می باشد. پودر دکلره و اکسیدان را باید با اندازه ای مناسب با توجه به شرایطی که در آن حضور دارید و با توجه به حجم مویی که قصد مش کردن آن را دارید مخلوط کنید.

معمولاً پودر دکلره باید یک و نیم برابر بیشتر از اکسیدان ۹ یا ۱۲ درصد باشد بعد از مخلوط کردن به این مسئله توجه کنید تا غلظت مواد زیاد نباشد زیرا هر چقدر غلظت بیشتر باشد درصد آسیب دیدگی مو نیز بیشتر خواهد شد. بعد از این باید موادی که به دست آمده را به خوبی به تارهای خارج شده از کلاه آغشته کنید.

انواع دکلره برای رنگ و مش سوزنی جدید:

برای انجام رنگ و مش سوزنی جدید دکلره های مختلفی کاربرد دارند که می توان از آن ها به عنوان روشن کننده استفاده کرد. این موارد عبارتند از:

  • پودر دکلره سفید که رایج ترین و عمومی ترین نوع پودر دکلره می‌باشد و می‌تواند به خوبی در روشن کنندگی تارهای مو نقش داشته باشد.
  • پودر دکلره آبی یک پودر ضد نارنجی مو است و اگر موهای شما دارای پس زمینه و طیف نارنجی است پودر دکلره آبی به عنوان یک روشن کننده بسیار مناسب برای موهای شما به شما می آید.
  • پودر دکلره بنفش به عنوان پودر ضد زردی قابل استفاده است.
  • پودر دکلره سبز هم به عنوان پودر ضد قرمزی استفاده می شود.
  • پودر دکلره زغال معمولاً خاصیت ریموور و رنگبری دارد اگر قصد دارید که رنگ موهای خود را روشن کنید این پودر کاربردی خواهد بود.

مدل رنگ و مش جدید ۱۴۰۲خاص و شیک + نکاتی کلیدی سال ۲۰۲۴!

یک نکته مهم برای کسانی که از این رنگ موی خاص استفاده می کنند این است که موها وقتی مش می‌شوند در ابتدا خیلی شفاف و زیبا هستند ولی بعد از مدتی این زیبایی و شفافی را نمی توان مانند روزهای اول دید در این زمان یک رنگساژ خوب و مناسب می تواند دوباره زیبایی را به موهای شما بازگرداند.

بازار