یحیی گل محمدی / علی دایی / توهین به علی دایی در صدا و سیما

دفاع جانانه یحیی گل محمدی از علی دایی

یحیی گل محمدی به توهین های صدا و سیما علیه علی دایی پاسخ داد.
یحیی گل محمدی و علی دایی

زندگی رنگی به نقل از ورزش سه | یحیی گل‌محمدی پس از برد ارزشمند مقابل فولاد در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما و مردم خوب اهواز هستم. جا دارد از میزبانی خوب خوزستان و همه هواداران خودمان که جو خیلی خوب و با انرژی را به وجود آوردند تشکر کنم. بازی خوبی برگزار شد.

یحیی گل محمدی در مورد توهین به فوتبالی‌ها در صدا و سیما بیان کرد: خیلی دوست دارم راجع به مسائل فنی بیشتر صحبت کنیم ولی هر بازیکن و مربی که برای مردمش زحمت کشیده باید مورد احترام قرار بگیرد. اسطوره‌هایمان هیچوقت فراموش نمی‌شوند، نمونه‌اش علی دایی. هیچکس نمی‌تواند در آینده یا حال بگوید علی دایی اسطوره نبوده است. این‌ها عزیز مردم هستند و نام‌شان پاک نمی‌شود. بهتر است احترام‌ها را نگه داریم‌. قدرشناسی که هیچوقت نداریم و اهمیت آنچنانی به آنها که زحمت کشیده‌اند داده نشده و پیشکسوتان الان مشکلات زیادی دارند که زندگی معمولی را برای‌شان سخت می‌کند. از یاد نبریم و سعی کنیم یادشان را زنده نگه داریم. به نفع مردم و همه ماست و امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

گل‌محمدی در مورد تجلیل فولاد از او گفت: من از باشگاه خوب و حرفه‌ای فولاد تشکر کردم که یک مسیر خیلی درستی را انتخاب کردند و اگر دو باشگاه در ایران راجع به ساختار، زیرساخت و اهمیت پایه هایش بشود صحبت کرد، یکی قطعا فولاد خوزستان است و این افتخار را داشتم که چندسالی کنار مردم خوب اهواز باشم و هیچوقت خاطرات خوب را فراموش نمی کنم.