فال قهوه / فال قهوه امروز / فال قهوه فردا / فال قهوه روزانه

فال قهوه 8 شهریور/ فردا چه سرنوشتی در انتظارتان است؟

فال قهوه امروز سه شنبه 7 شهریور 1402 را اینجا بخوانید.
فال قهوه

زندگی رنگی | فال را برای سرگرمی بخوان نه از بد بودنش غمگین شو و نه برای خوب بودنش شادی کن این فال ها صرفا جهت سرگرمی است و اصلا کاربرد جدی گرفتن ندارد. با این اوصاف به سراغ فال قهوه 8 شهریور 1402 می رویم.

فرودین

ممکنه توی روابطتون ، روابط کاری و یا زناشویی و یا کیس احساسیتون ناراحتی به وجود بیاد که ناراحتتون کنه توی روابط احساسیتون شاید دیدارتون به تاخیر بیفته ولی خیلی زود روابطتون بهتر و کرمتر از قبل .میشه رسیدن به وصال یار براتون دیده میشه . برای مجردین خواستگار و خواستگاری و پیشنهاد ازدواج دیده میشه. شخصی سعی داره همش توی کارهاتون و زندگیتون دخالت کنه که این دخالتها مانع پیشرفت شما شده، بهتره خودتون تصمیم گیرنده باشید توی روابط احساسی تون تلفن و دیدار دارید و با عشقتون بیرون میرید.

اردیبهشت

در حال حاضر در موقعیتی بر خلاف میلتون هستید که انگار برای جلب توجه و جذب عده ای اینکارو میکنید شما به یه سری رسم و رسومات پایبندید و براتون مهمه که هر کسی که در کنارتون قرار میگیره به عقایدتون احترام بگذاره اگر مشکلی براتون پیش اومده و یا منتظر نتیجه ای هستید و یا خبری در همین هفته : ی پیش رو دیگر یعنی در همین مرداد ماه کشایشی توی کارهاتون در مورد هر چی که مدنظرتونه دیده میشه برای مجردین ازدواج دیده میشه که شرایط به وجود آمدنش در همین مرداد ماه هست . از شخصی که توی اسمش ن ، م داره خبری دریافت میکنید که خوشحالتون میکنه . اگر بیمارید و یا بیمار دارید در خانواده نذر و نیازتان برای بهبودی اش برآورده میشود .

خرداد

شخصی اطرافتونه که میتونه همسر و یا شریک و یا کیس احساسیتون باشه که چیزی رو از شما پنهان میکنه و موضوعی هست که شما راجع بهش اطلاعی ندارید و در آینده ای نزدیک این پنهان کاری فاش میشه و باعث ناراحتی شما و یا بهم خوردگی روابطتون میشه ولی این موضوع در عین ناراحتی به نفعتونه . تو روابط احساسیتون ممکنه خیانت ببینید که باعث شکست عشقی تون بشه. مراقب اموال و یا اشیای با ارزشتون باشید چون دزدی دیده میشه. توی روابط احساسیتون رقیب یعنی نفر سومی توی رابطتون دیده میشه ، با این حال دلتنگی دوطرفه و به خوشحالی و سورپرایز از طرف عشقتون دارید

تیر

عجول و کم حوصله هستید و یا در این روزها احساس آرامش و امنیت نمیکنید . از لحاظ مالی تحت فشار مسئله ای هستید احساس بدشانسی میکنید ، نگران و ناامید نباشید به زودی پولی دریافت میکنید و از لحاظ مالی بدهی و یا اگر قسطی رو دارید پرداخت میکنید . اگر شاغلید از لحاظ شغلتون پیشرفت براتون دیده میشه . از گرفتن یه هدیه هر چند کوچیک تعجب نکنید . شخصی که دوسش دارید بهتون و فاداره و در کنارتون حضور داره بعضیها بهتون حسادت میکنند ولی کاری از پیش نمیبرند . توی روابط احساسیتون طرف مقابل عاشقته

مرداد

موضوعی باعث ترس و استرس شما شده که ممکنه این موضوع مربوط به شخصی باشه که با شما و یا در کنار شماست و یا یکی از اعضای خانواد تونه . شخص احساسیتون انکار مدتیه به شما پشت کرده و یا رابطه سردی بینتون حکمفرما شده البته درگیری های فکری طرف مقابلتونو هم در نظر بگیرید. از لحاظ کاری و اوضاع مالی دچار بهم ریختگی شدید که باید از نو شروع کنید و فرصت ها رو غنیمت بشمارید تا با تلاشتون به موفقیت برسید چرا که بسیار زحمتکشید .

شهریور

در حال تلاش هستید برای انجام کاری و یا به ثمر نشوندن هدف و هایی که روش برنامه ریزی کرده بودید شما پشتکار دارید ، درسته گاهی ناملایمات زندگی ناامیدتون میکنه و بی حوصله ولی باز هم تلاش میکنید و و این باعث موفقیتتون و پیروزی در کاری که دارید .میشه اهل رقابت هستید و به زودی موانع رو یکی یکی از جلوی راهتون برمیدارید. برای مجردین خواستکاری دیده میشه . دعوت و یا رفتن به جایی شمارو خوشحال میکنه نیت و نذری رو از خیلی وقت پیش دارید که باید قسمتی از اونو ادا کنید تا گره ی کارتون راحتتر باز بشه .

مهر

این هفته هوس کاری و یا بیرون رفتن پیدا میکنید به خوشی کوتاه مدت ، خواستگار و خواستگاری برای بعضی از مجردین فروردینی دیده میشه . یه پول قابل توجه در یافت میکنید . یه راز و یا کاری رو خودتون ازش خبر دارید و براتون مهمه و دوست ندارید کسی متوجه بشه ولی مراقب باشید چون ممکنه دستتون رو بشه . یه فشار مالی رو پشت سر میذارید . به کره و سنگینی و یا کاری دادگاهی که به نتیجه میرسه . پیغام و یا تلفنی دریافت میکنید که باعث خوشحالی شما میشه . بزودی مشکلی از مسائل مالیتون باز میشه .

آبان

بابت انجام کاری دودل هستید که اگر کمی صبر کنید به نفعتونه ، چون ممکنه انجام این کار ناراحتتون کنه و یا زیانی بهتون برسونه. اگر شخصی در زمینه ی مالی بهتون قولی داده حتما به قولش عمل میکنه . یه اتفاق خوب مثل یک معجزه توی زندگیتون میفته که خوشحالتون میکنه . از لحاظ احساسی بحث و دلخوری دیده میشه که کوتاه و در این هفته انشالله باهم آشتی میکنید. در یک دوراهی قرار گرفته اید نسبت به شخصی که ممکنه اینروزها ازش ناراحت هستید میتونه توی روابط احساسیتون هم باشه در مورد مسائل مالی و کاریتون عجله نکنید مشکلاتتون در حال حل شدنه

آذر

توی دلتون از چیزی ناراحتید و غم و غصه ای دارید که هر از گاهی ناراحتتون میکنه . بزودی یک خوشحالی و یک موفقیت براتون دیده میشه اگر منتظر نتیجه ای هستید در هر زمینه و یا موضوعی یک خبر خوش دریافت می.کنید برای مجردین و یا مجردین اعضای خانواده حرف از خواستکار و میشه نسبت به چیزی حسادت میکنید و حسرت چیزی و یا شخص و یا زمانی که از دست رفته رو میخورید . توی روابط احساسیتون دوست داشتنتون دو طرفست، در این هفته بحث و دلخوری دیده میشه که کوتاه مدته .

دی

پولی در دو مرحله و یا از دو نفر دریافت میکنید . در یک دوراهی کاری و مالی قرار گرفته اید که با کمی صبر و حوصله تصمیم درست رو میگیرید. در مورد حل مشکلتون در زمینه ی عشقی و احساسی کمی باید صبور باشید. توی روابط احساسیتون به بحث و دلخوری دیده میشه که خیلی زود آشتی کنید و عشقتون بهتون ابراز محبت میکنه . در هر زمینه و یا حرفه ایی که هستید ،کاری مالی تحصیلی ، کار قانونی و که فکرتون رو مشغول کرده خبر موفقیت و پیروزی دریافت میکنید یک خوشحالی براتون دیده میشه کرهای توی کارتون هست که نگران نباشید این هفته این کره باز میشه و ممکنه شخصی هم توی این راه کمکتون و کنه . توی روابط احساسیتون عشقتون دو طرفست ولی کیس احساسیتون در حال حاضر شرایط عمل کردن به قول هایی که داده رو نداره

بهمن

امضای سند براتون دیده میشه که احتمالا سند کاری و یا قرارداد کاری هست مشکلاتتون بزودی حل خواهد شد پس نگران نباشید برای هدفی تلاش میکنید که اگر پشت کار داشته باشید در زمینه ی تحصیلی و یا کاری براتون موفقیت دیده میشه . قول و قراری به شما داده شده که عمل میشه . یه معجزه ی کوچیک در راه دارید تا رسیدن به نیت و هدفتون راه زیادی نمونده صبر و حوصله به خرج بدید مشکلاتتون حل میشه . یه نقل و مکان و جابجایی شغلی براتون دیده میشه و یک سفر کاری برای شاغلین و یا رفتن به ماموریت کاری . توی روابط احساسیتون رابطتون سرد هست به خاطر بحث و ناسازگاریهایی که از یکی دو طرف صورت میگیره ولی طرف مقابلتون در حال حاضر فکرش به شما مشغوله و آشتی دارید.

اسفند

از کسی که دوستش دارید در حال حاضر دور هستید. شخصی شمارو ناراحت میکنه و ممکنه باعث مشکل یا دردسری براتون بشه. توی روابط احساسیتون یکی از دو طرف ناراحت دیده میشه و این باعث شده که رابطه کمی سرد بشه دوست داشتنتون دو طرفست با همدیگه دعوا و بحث دارید ولی هم دیگه رو دوست دارید دریافت یک خبر و یا نامه و یا پیام مهم دارید . منتظر خبر و یا پولی هستید که حتما بهتون میرسه. توی روابط احساسیتون عشقتون دوستتون داره ولی مدام قهر و دعوا بینتون پیش میاد به نیت حاجت روایی کد ۶۰۰ رو کامنت