قیمت ماهی و تن ماهی در بازار امروز / میگو غذای شاهانه شد + جدول

قیمت ماهی، میگو و تن ماهی در بازار امروز قیمت های مناسبی برای دهک پایین جامعه نبود.
قیمت ماهی و میگو و تن ماهی

زندگی رنگی | ماهی و میگو در سفره ایرانی ها حضور کم رنگی داشت و حالا که قیمت آن به یکباره سر به فلک کشیده است دیگر تبدیل به یک غذای لاکچری شده که از سبد خانوار پر کشیده است. البته تن ماهی همچنان جایگاه و پایگاه سف و سختی در سفره ایرانیان داشت که آن هم با موج گرانی ها گوی سبقت از دیگران ربود و این محصولات دریایی هم از سفره ایرانی ها پر زد.

اینجا در زندگی رنگی نگاهی به آخرین قیمت ماهی، میگو و تن ماهی می اندازیم.

[ لازم به ذکر است شما می توانید هر روزآخرین قیمت مواد غذایی را در "اخبار بازار زندگی رنگی" ببینید. (این لیست قیمت بر اساس قیمت هایی که وبسایت ترب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مجاز در معرض دید خریداران قرار می دهد تهیه شده است و زندگی رنگی هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد)]

قیمت ماهی

قیمت ماهی در ماه های گذشته با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده است. به طوری که قیمت ماهی سفید به 1.100.000 تومان رسید و فیله ماهی تن با قیمت 700.000 تومان در بازار عرضه شد.

قیمت ماهی شیر جنوب هم 520.000 تومان اعلام شد.


قیمت میگو

میگو که پیش از موج گرانی ها قیمتش نسبت به ماهی در سطح بالاتری قرار داشت این روزها با پررنگ شدن تورم رنگ شاهانه به خود گرفته است و دیگر شاه میگو را تنها می توان یک غذای شیک ویژه دهک بالای جامعه دانست.


قیمت تن ماهی

بررسی آمارهای مرکز آمار ایران و قیمت بازار نشان می‌دهد در ماه‌های اخیر قیمت تن‌ماهی یک رشد عجیب‌وغریبی داشته است، به‌طوریکه قیمت هر یک قوطی تن‌ماهی ۱۸۰ گرمی از ۴۰ هزار تومان در اسفند ۱۴۰۱ و ابتدای امسال، با رشد حدود ۸۷ درصدی به ۷۵ هزار تومان رسیده است.

در بین رشد عجیب و غریب تن ماهی چشممان به بعضی از کنسروها می خورد که قیمت آن بیش از 700 هزار تومان است. مانند کنسرو حلزون کره ای که قیمت آن 785.000 تومان است.