الهام چرخنده / الهام چرخنده نمایندگی مجلس / حجاب الهام چرخنده

الهام چرخنده باز هم سوژه شد/ ازدواج و طلاق های الهام چرخنده + عکس

عکس جدیدی از الهام چرخنده و پسرش در فضای مجازی منتشر شده است.
الهام چرخنده

زندگی رنگی | الهام چرخنده یکی از جنجالی ترین بازیگران زن سینما بود که جنجال آفرینی اش به دلیل چرخش عقایدش بود. او آخرین بار در استادیوم آزادی در حالی که داشت سرود " سلام فرمانده " را زمزمه می کرد مشاهده شد ویدئویی که حسابی سوژه فضای مجازی شده بود.

البته چهارسال پیش هم نزدیک در بوهبوهه یازدهمین انتخابات مجلس هم سر و کله الهام چرخنده پیدا شد و زمزمه کاندیدا شدنش حسابی بازار داغی پیدا کرده بود که بعد از مدتی خودش تکذیب کرد. حالا هم بار دیگر وقتی صدای زنگ انتخابات نواخته شد بار دیگر الهام چرخنده با این عکس سرخط خبرها بر گشته است.

الهام چرخنده (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۷) بازیگر و مستندساز ایرانی است. او فعّالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

ازدواج‌ و طلاق های الهام چرخنده

الهام چرخنده چند بار ازدواج کرده است که در ادامه جزئیات آن را می خوانید.

همسر اول

الهام چرخنده سه ازدواج و 2 طلاق در کارنامه خود دارد که حاصل ازدواج اول الهام چرخنده پسری به نام ارشیاست اما عکسی از همسر او منتشر نشده است.

همسر دوم : فرشید نوابی

دومین ازدواج الهام چرخنده با فرشید نوابی از بازیگران سینما و تلویزیون در سال 1375 شکل گرفت که پسر دوم خود را به نام ارسطو به دنیا آورد اما زندگی این زوج هنری دوام نیاورد و الهام چرخنده در سال 1392 رسما اعلام کرد که از فرشید نوابی جدا شده است. لازم به ذکر است که این 2 بازیگر در همان سال در سریال "پروانه" که فروردین ماه 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند. چرخنده و همسر سابقش در دههٔ ۱۳۸۰ مجری برنامهٔ ستارهٔ مهاجر در شبکهٔ ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک امریکن آیدل بود در شهریور ماه ۱۳۹۶ الهام چرخنده خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کرد.

همسر سوم : سیدمحمد درویشی

الهام چرخنده، بازیگر ایرانی برای سومین بار در شهریور 1396با روحانی به نام سیدمحمد درویشی ازدواج کرد و پس از آن به دلیل شغل همسرش ساکن کربلای عراق شد.