فال انبیا / فال انبیا امروز / فال سه شنبه 10 مرداد / فال بر اساس ماه تولد

فال انبیا امروز / سه شنبه 10 مرداد 1402

اگر هر روز فال انبیا ماه تولدت را دنبال می کنی فال امروزت را هم بخوان
فال انبیا

فال انبیا جزو فال های قدیمی پر طرفدار در بین ایرانیان می باشد که روزانه تعداد بسیاری از افراد از آن برای پیشبینی کارها و امورات زندگی خود استفاده می کند. فال انبیا امروز خود را بخوانید:

فروردین

حضرت هارون (ع)ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحتت می کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست. همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی. در سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، قلب خود را قوت ده که به مراد برسی .

اردیبهشت

حضرت اسماعیل (ع)ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیز صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی.

خرداد

حضرت محمد (ص)ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد.

متولد تیر

حضرت لقمان (ع)ای صاحب فال به نظر میرسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن میباشد . چیزی را که از دست داده اید دوباره به دست می آورید اگر قصد ازدواج دارید خیر است انجام دهید ولی قبلا از فهم و دانایی و سلامت عقل او مطمئن شوید از مشکلی که دارید رها میشوید باید به خداوند توکل و توسل کنید چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد در ضمن کینه توزی نكنید تا از سلامت برخوردار باشید اگر کسی به شما بدی کرد او را ببخشید . از این راه به عزت میرسید ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالی خود برسید نام نیکی از شما بر جای خواهد ماند

مرداد

حضرت موسی (ع)ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده ای غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسید بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد. اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه با تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی .

شهریور

حضرت ایوب (ع)صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه میخور- عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس از مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه و پنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب میکنی . از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

مهر

حضرت عیسی (ع) ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آده نوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی یچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی را نگه میدارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش

آبان

حضرت یونس (ع) ای صاحب فال! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدای تعالی کن و اکنون به این نیت که کردهای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی با مصاحبان خوش رفتار باش و به مراد خود می رسی . انشاء الله.

متولد آذر

حضرت سلیمان (ع) ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده ای و یا آرزوی فرزندی داری و باید زنی تازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته میبینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد راز و نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.

متولد دی

حضرت اسحاق (ع) ای صاحب !فال اگر نیت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری اما از تجارت کار تو خوب میشود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است زود به آن برسی با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی میکند ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است. حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان شاء الله.

بهمن

حضرت یوسف (ع) ای صاحب فال! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته گر صبر کن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامن بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

اسفند

حضرت ابراهیم (ع) ای صاحب !فال این نیت که کردهای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند حق تعالی از فضل خود تو را از شرشان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول باشی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی زی تو خواهد بود. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن اید شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان میرسی روز جمعه بر تو میمون و مبارک ،باشد اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله .