قیمت گوشت / قیمت گوشت تنظیم بازار/ قیمت گوشت گوسفند / قیمت گوشت شتر

واردات گوشت از آفریقا تائید شد/ قیمت گوشت تازه و منجمد در بازار امروز / قیمت گوشت گاو و گوساله/ گوسفند و شتر / سردست-ران- گوشت چرخ کرده و قلوه گاه

رئیس سازمان دامپزشکی کشور واردات گوشت از آفریقا را تائید کرد.

زندگی رنگی | رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۲۵ کشور جهان آمادگی خود را برای واردات گوشت به ایران اعلام کردند.

ایسنا نوشت: مجتبی نوروزی امروز ۲۰ مهرماه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی واحد صنعتی شهر پروتئین و کشتارگاه شماره ۲ طیور بروجرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به واردات گوشت، اظهار کرد: کشورهای مختلفی حدود ۲۰ تا ۲۵ کشور از آسیای میانه تا آفریقا و آمریکای لاتین در حال بررسی هستند تا هر کدام از شرایط بهداشتی مورد نظر دولت جمهوری اسلامی و سازمان دامپزشکی کشور برخوردار هستند ما اجازه واردات به آن‌ها خواهیم داد.

وی تصریح کرد: کشورهای مختلفی در دستور کار و بررسی هستند که به محض این‌که حوزه کارشناسی آن‌ها را تائید کند مجوز واردات گوشت را به آن‌ها می‌دهیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون صادرات دام از کشور بسیار محدود بوده، چراکه در شرایطی نیستیم که صادر کنیم.

نوروزی اضافه کرد: اکنون با توجه به وضعیت بارندگی و وضعیت مراتع در شرایطی نیستیم که صادرات داشته باشیم ولی در صورت بهتر شدن وضعیت مرتع‌ها امیدواریم صادرات راه بیفتد

قیمت گوشت در بازار امروز جمعه 21 مهر

باتوجه به این اخبار و امید ارزانی در بازار نگاهی به قیمت گوشت قرمز در بازار انداختیم

قیمت گوشت گاو و گوساله

در این قسمت می توانید جدولی مفصل از قیمت گوشت گاو و گوساله - قیمت ران، سر دست، فیله، ماهیچه، شقه و دنبه گاو و گوساله - ۲۱ مهر را مشاهده کنید.

قیمت گوشت گوسفندی

در این قسمت می توانید جدولی مفصل از قیمت گوشت گوسفندی، ران، سر دست، فیله، ماهیچه، شقه و دنبه گوسفندی در تاریخ ۲۱ مهر را مشاهده کنید.

قیمت گوشت شتر