اولین تصویر از بلاگری که خودش را کشت

ویدا به دلیل فشار روحی ناشی از اختلاف با شوهرش روز حادثه در استوری اینستاگرام خود به مخاطبانش اعلام کرد که یک سورپرایز برای آنها دارد.

زندگی رنگی تجارت‌نیوز| عصر روز دوشنبه یازدهم تیرماه امسال خبر خودکشی خانم بلاگر مشهور تهرانی در فضای مجازی پیچید و ساعتی بعد این خبر به تائید بازپرس جنایی رسید..

این خانم بلاگر جوان ویدا نام داشت که همسر پیمان آدیداس بود. همین یک سال پیش بود که خبر فوت بلاگر معروف تهرانی به نام پیمان کوچکی ملقب به پیمان آدیداس سر تیتر اخبار حوادثی قرار گرفت.

پیمان آدیداس جوان ۲۷ ساله‌ای بود که در فضای مجازی او را به نام خالق سوسماس می‌شناختند و کلیپ‌های طنز او که عمدتا به همراه همسرش به نام ویدا منتشر می‌شد در میان کاربران اینستاگرام به حدی طرفدار پیدا کرد که رقم فالوئرهای او را به بیش از یک میلیون نفر رساند.

ویدا به دلیل فشار روحی ناشی از اختلاف با شوهرش روز حادثه در استوری اینستاگرام خود به مخاطبانش اعلام کرد که یک سورپرایز برای آنها دارد و در استوری بعدی عکس قرص برنج گذاشت.

سپس او به نزدیکی محل کار شوهرش واقع در تجریش رفته و با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان داد. رسیدگی به این پرونده برای طی روال قانونی در دستور کار بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.