بازار خودرو از نفس افتاد/کوییک 420 میلیون شد/ قیمت پژو 207 و دنا دیدنی شد/ قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 8 خرداد 1403

بازار خودرو امروز سه شنبه 8 خرداد نسبت به روزهای قبل تغییری نکرد.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز | قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 8 خرداد 1403، در تمام محصولات داخلی و مونتاژی مانند روز گذشته روندی ثابت دارد و بدون تغییر به کار خود ادامه می‌دهد. پیگیری‌ها حاکی از آن است که تعداد معاملات در بازار تقریباً به صفر رسیده و خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو‌های داخلی و خارجی نسبت به روز‌های گذشته بدون تغییر گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت تمامی خودرو‌های داخلی امروز ۸ خرداد ۱۴۰۳ بدون تغییر و ثابت گزارش می‌شود.

سورن پلاس (فول) و سورن پلاس دوگانه‌سوز از دسته محصولات رده‌بالای ایران خودرو، هر کدام به‌ترتیب بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته 712 میلیون تومان و 780 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

پژو پارس ساده و پژو پارس TU5 از محصولات پرطرفدار این شرکت هر کدام به قیمت‌های 653 میلیون تومان و 839 میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

رانا پلاس و تارا اتوماتیکV4 از دسته محصولات جذاب ایران خودرو، به‌ترتیب با قیمت‌های 600 میلیون تومان و یک میلیارد و 20 میلیون تومان در بازار خریداری می‌شوند.

کوییک s از محصولات شرکت سایپا بدون تغییر، ۴۲۰ میلیون ارزش‌گذاری شد.