با همسر و فرزندان احمدرضا عابدزاده آشنا شوید

آیا تا به حال چیزی درباره خانواده همسر و فرزندان احمدرضا عابدزاده می دانستید؟
با همسر و فرزندان احمدرضا عابدزاده آشنا شوید

روز گذشته همزمان با آغاز اجرای طرح حجاب، برخی رسانه ها از دستگیری همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در خیابان فرشته ی تهران به دلیل بی حجابی خبر دادند. کمی بعد، خبرگزاری دولتی «فارس» ضمن تأیید این خبر مدعی شد همسر و دختر این دروازه بان سابق مطرح ابتدا به‌ دلیل کشف حجاب تذکر گرفتند، اما بعد به‌ دلیل ایجاد تنش و درگیری با مأموران به‌ طور موقت بازداشت و در نهایت نیز آزاد شدند.

اما از خانواده ی احمدرضا عابدزاده چه می دانیم؟

بیوگرافی همسر و فرزندان احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده (متولد سال ۱۳۴۵ در آبادان) و نفیسه لطیفیان (متولد ۱۳۵۱ در اصفهان) در سال ۱۳۶۶ با یکدیگر ازدواج کردند. عابدزاده آن زمان ۲۱ ساله و نفیسه لطیفیان ۱۶ ساله بود.

این زوج صاحب ۲ فرزند به نام های نگار (متولد ۱۳۶۸) و امیر (متولد ۱۳۷۲) شدند.

احمدرضا عابدزاده در کنار همسرش

احمدرضا عابدزاده و فرزندانش

نفیسه لطیفیان در رشته ی آرایشگری و زیبایی تخصص دارد. وی مدیر یک سالن آرایشی و زیبایی به نام «فاروس» است و در رشته ی فوتسال نیز گهگاه فعالیت می کند.

از زندگی شخصی نگار عابدزاده اطلاعات چندانی در دست نیست. اما از صفحه ی اینستاگرامش پیدا است که با یک مؤسسه ی خیریه همکاری فعالانه ای دارد. همچنین او متأهل است و با فردی به نام رهام هاشمی ازدواج کرده است.

احمدرضا عابدزاده و دخترش

دختر احمدرضا عابدزاده در کنار همسرش و والدین خود

امیر عابدزاده که حالا ۳۰ سال دارد، دنباله روی راه پدرش بوده و به دروازه بان موفقی تبدیل شده است. او در ایران سابقه ی بازی برای تیم های پرسپولیس و راه آهن و تیم ملی را دارد و در تیم های خارجی متعددی نیز دروازه بانی کرده است. او در حال حاضر برای باشگاه ورزشی پرتغالی ماریتیمو بازی می‌ کند.

احمدرضا عابدزاده در کنار پسرش

امیر عابدزاده