انفجار قیمت خودرو ادامه دار است ؟/ پراید 395 میلیون شد / سمند 12 میلیون گران شد/ قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز جمعه 17 فروردین

قیمت خودرو امروز، جمعه 17 فروردین 1403 همچنان بر مدار گرانی است.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز | قیمت خودرو امروز، جمعه 17 فروردین 1403 یکی از باثبات‌ترین روزهای خود را پس از بازگشایی بازارها سپری می‌کند. اغلب خودروها در ثبات به سر می‌برند که به دلیل تعطیلی بنگاه‌های معاملات در روز جاری است.

روز گذشته نرخ دلار باز هم با تأثیر گرفتن از تشدید تنش‌ها در منطقه و حمله تروریستی به بندر چابهار، جهش دیگری را تجربه کرد و در بازار آزاد با نرخ‌های حدود 64 هزار تومان نیز معامله شد. همین موضوع می‌تواند کار را برای بازار خودرو سخت کند و احتمالاً آغاز هفته آینده نیز تخت گاز قیمت‌ها ادامه‌دار باشد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز در برخی موارد با افت و خیز جزئی همراه است.

ساینا S دنده‌ای یکی از سدان‌های ارزان‌قیمت بازار به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته رشد چهار میلیون تومانی دارد و به 449 میلیون تومان رسیده.

کوییک دنده‌ای S، هاچ‌بک اقتصادی سایپا اما از آغاز امروز، هیچ تغییری نداشته است و با همان نرخ 436 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i با موتور TU3 هم که ارزان‌ترین نسخه از این خودرو محسوب می‌شود، چهار میلیون تومان گران‌تر شده و با 674 میلیون تومان قابل خریداری است.

سمند سورن پلاس از ابتدای امروز یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود که 12 میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ 782 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.