بهترین تعمیرگاه های جک و چانگان از نگاه دنده معکوس

در این خلاصه مطلب به بررسی داشتن فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه خوب خودرو های جک و چانگان می پردازیم.
بهترین تعمیرگاه های جک و چانگان از نگاه دنده معکوس

تعمیرات تخصصی خودرو های چینی در تهران

امروزه خودرو های چینی همانند رقبای خود دارای پیچیدگی های خاصی هستند و هر تعمیرگاهی دانش لازم برای ارائه خدمات به آن ها را ندارد، در این مطلب کوتاه به برخی از مشکلات رایج خودرو های جک و چانگان می پردازیم و پس از آن معیار های داشتن داشتن یک تعمیرگاه جک و چانگان را بررسی می کنیم.

خودرو های چینی به دلیل طراحی مدرن و همچنین دارا بودن آپشن های زیاد طرفداران زیادی در ایران دارند و از طرفی به دلیل آسان بودن شرایط فروش، خرید آن ها به مراتب از رقبای کره ایی و ژاپنی ممکن تر است.


برخی از مشکلات رایج خودرو های چینی در ایران

بنزین بی کیفیت : این مشکل تنها مربوط به برند های چینی نمی شود و تقریبا هر ماشینی که موتور آن بازدهی زیادی داشته باشد و یا به توربو مجهز باشد به دلیل استفاده از بنزین بی کیفیت داخلی دچار مشکل شده و موتور آن صدمه می بیند و پیشنهاد تعمیرکاران و نمایندگی ها استفاده از بنزین با کیفیت (سوپر) و یا افزودن اکتان است.

نبود قطعات : با توجه به وجود مدل های بسیار جک و چانگان قطعات یدکی و لوازم مصرفی این خودرو ها به آسانی پیدا نمی شود و مجبور خواهید شد به بازار آزاد برای خرید مراجعه کنید.

نبود تعمیرکار متخصص : هر کدام از برند های ذکر شده دارای پیچیدگی های خاص خود هستند و تعمیرات آن ها نیز مستلزم دانش کافی است و اکثریت قادر به تعمیرات آن نیستند.

با بررسی جزئی مشکلات رایج، در ادامه به فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه چانگان و همچنین تعمیرگاه جک اشاره می کنیم.

با تجربه و تخصص پرسنل و تعمیرکاران : همانطور که قبلتر اشاره شد تعمیرات این خودرو ها به ویژه سیستم برقی آن ها نیازمند تخصص و دانش کافی است و حتما تعمیرگاه موردنظر باید این دانش را دارا باشد تا با کمترین هزینه و خسارات خودروی شما را تعمیر کند.

تنوع خدمات : اکثر تعمیرگاه های خوب لیست شده در وب سایت دنده معکوس خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه می کنند، برای مثال تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس های دستی و اتوماتیک، رفع ایراد های الکترونیکی، عیب یابی، صافکاری و نقاشی، تعویض قطعات معیوب و ...

گارانتی خدمات ارائه شده : با در نظر گرفتن شرایط فعلی قطعات یدکی، مصرفی و همچنین گران بودن هزینه های تعمیر، ارائه گارانتی به نوعی یکی از پیش شرط های یک تعمیرگاه خوب است. داشتن گارانتی علاوه بر اعتبار بخشیدن به خدمت ارائه شده و تعمیرگاه، به مراجعین نیز این اطمینان را می دهد که در آینده اگر همان مشکل دوباره برای آن ها بوجود آمد می توانند بدون هزینه اضافه، مشکل را رفع کند. این گارانتی می تواند در قالب کیلومتر و یا مدت زمان باشد.

دنده معکوس وبسایت کامل معرفی تعمیرگاه ها و نمایندگی های جک و چانگان در ایران

با مراجعه به صفحه بهترین تعمیرگاه جک و یا چانگان در تهران، لیست کاملی از تعمیرگاه های متخصص و با تجربه مشاهده می کنید و شما می توانید با توجه به نیاز خود و یا در دسترس بودن تعمیرگاه، بهترین و مناسب ترین تعمیرگاه را انتخاب کنید.