قیمت مرغ / قمیت گوشت گوساله / قیمت گوشت شتر / قیمت ماهی و میگو

قیمت مرغ و گوشت 3 برابر شد /قیمت گوشت گاو و گوساله / قیمت گوشت مرغ / قیمت گوشت گوسفند/ قیمت گوشت شتر/قیمت ماهی ، تن ماهی و میگو جدول

با مطرح شدن خبر گرانی گوشت و مرغ سری به بازار مرغ، گوشت و ماهی زدیم تا از ریز قیمت ها باخبر شویم و آنچه را به چشم دیدیم با شما درمیان گذاشتیم.
قیمت گوشت

زندگی رنگی به نقل از خبرآنلاین| در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ بود که ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای واسط اساسی حذف شد و در نتیجه قیمت اقلام اساسی در بازار با رشد قابل توجهی مواجه شد.

بهای روغن، ماکارونی، گوشت و مرغ و شکر و کالاهای وابسته به آرد و ... همگی در این پروسه با افزایش قابل توجه قیمت روبرو شدند. بهای هر بطری روغن مایع ۹۰۰ گرمی در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۲۵ هزار تومان بود اما حالا با مانور قابل توجه بر سر کاهش قیمت این کالا در هفته‌های اخیر، بهای این کالای اساسی به حدود ۶۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت هر کیلو مرغ در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در حدود ۲۹ هزار تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۲، در شرایط کنونی به حدود ۸۰ هزار تومان رسیده است.

در عین حال بهای هر کیلو گوشت نیم شقه ران گوسفندی نیز از ۱۳۹ هزار تومان در شهریورماه سال ۱۴۰۰ به ۴۳۰ هزار تومان در شرایط کنونی افزایش یافته است. بهای هر کیلو برنج نیز در این مقطع زمانی دو برابر شده و از محدوده ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان به ۷۵ تا ۸۵ هزار تومان افزایش یافته است.

جدول آخرین قیمت ها

با مطرح شدن خبر گرانی گوشت و مرغ سری به بازار مرغ، گوشت و ماهی زدیم تا از ریز قیمت ها باخبر شویم و آنچه را به چشم دیدیم با شما درمیان گذاشتیم.

قیمت مرغ

در این قسمت می توانید لیست قیمت گوشت مرغ، ران، سینه، فیله و کشتار روز را برای ۲۴ شهریور مشاهده کنید.

قیمت گوشت گاو و گوساله

در این قسمت می توانید جدولی مفصل از قیمت گوشت گاو و گوساله - قیمت ران، سر دست، فیله، ماهیچه، شقه و دنبه گاو و گوساله - ۲۴ شهریور را مشاهده کنید.

قمت گوشت گوسفندی

در این قسمت می توانید جدولی مفصل از قیمت گوشت گوسفندی، ران، سر دست، فیله، ماهیچه، شقه و دنبه گوسفندی در تاریخ ۲۴ شهریور را مشاهده کنید.

قیمت ماهی

در این قسمت می توانید قیمت ماهی های مختلف را مشاهده کنید.

قیمت گوشت شتر

در این قسمت می توانید قیمت تن ماهی های مختلف را تاریخ ۲۴ شهریور مشاهده کنید.

در این قسمت می توانید قیمت میگوهای مختلف را مشاهده کنید.

[لازم به ذکر است شما می توانید هر روزآخرین قیمت مواد غذایی را در "اخبار بازار زندگی رنگی" , سرویس قیمت ها ببینید. (این لیست قیمت بر اساس قیمت هایی که وبسایت ترب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مجاز در معرض دید خریداران قرار می دهد تهیه شده است و زندگی رنگی هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد)]