قیمت امروز خودرو 8 شهریور / وضعیت خودرو در بازار / قیمت پژو 207/ سمند

قیمت پژو 207 و سمند باز هم سقوط کرد / این خودرو پرطرفدار 30 میلیون ارزان شد +جدول

وضعیت خودرو در بازار امروز 8 شهریور نوسان زیادی نداشت و آرامش در محصولات سایپا بیشتر از محصولات ایران خودرو برقرار بود.
قیمت خودرو 8 شهریور

زندگی رنگی به نقل از اقتصادنیوز | نوسان کاهشی بازار خودرو را می‌توان در داده‌های مرکز آمار بهتر لمس کرد، براساس گزارش منتشر شده از سوی این مرکز تورم ماهانه خرید وسایل نقلیه بازار خودرو در مردادماه امسال 1.7 درصد منفی بوده است، آماری که مهر تایید افت و نوسان قیمت در بازار خودرو است.

به گفته فعالان بازار خودرو نبود خرید و رکود در بازار عمده دلیلی است که موجب شده شاهد ریزش و افت قیمت در بازار خودرو باشیم روندی که چند هفته‌ای است در این بازار سایه انداخته و هیچ متر و معیاری نتوانسته آن را تغییر دهد، فعالان بازار خودرو معتقدند تا زمانی که خریدار نیست وضعیت بازار تغییر نخواهد کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» ریزش عجیب قیمت داشت و با کاهش 30 میلیونی راهی بازار شد، روز گذشته به دلیل حواشی که در بازار وجود داشت این خودرو کشف قیمت نشده بود.

قیمت محصولات ایران خودرو


در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «سمند سورن پلاس» در بازار 565 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در 48 ساعت اخیر«هایما S5 پلاس» در بازار افتی 30 میلیونی داشت، این خودرو دیروز در بازار کشف قیمت نشده بود و مقایسه قیمتی آن به دوشنبه گذشت صورت گرفته است.

 

 

قیمت محصولات سایپا در بازار

نوسان آرام در بازار سایپایی‌ها در حالی رقم خورد که امروز ایران‌خودرویی‌ها با ریزش قیمت «هایما S5 پلاس» یک تغییری را تجربه کرده بودند. به گفته فعالان بازار خودرو این روزها سایپایی‌ها هم مانند نرخ دلار در یک محدوده در گردش هستند و نوسان اندکی دارند.

به گفته فعالان بازار خودرو نبود خرید و رکود در بازار عمده دلیلی است که موجب شده شاهد ریزش و افت قیمت در بازار خودرو باشیم. با این شرایط امروز «شاهین» در بازار افتی2 میلیونی داشت.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.   براساس ارزیابی امروز «شاهین» افت 2 میلیونی داشت و در بازار 565 میلیون تومان قیمت خورد.