آزار جنسی/ سارق / آزار و اذیت جنسی چند مرد در محلات / بازداشت متهمان

ماجراي آزار و اذيت چند مرد به دو زن + جزئیات

شرايط روحي يكي از اين زنان به قدري وخيم بود كه در بيمارستان عنوان مي‌كرد؛ تمايلي به زنده ماندن ندارد.
آزار جنسی

زندگی رنگی | اواخر خردادماه جاری، دو، سه نفر از اهالی شهرستان محلات به «اعتماد» خبر دادند كه دو زن از سوی چند مرد مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند. خبر تا حدی افراد محلی را تحت‌تاثیر قرار داده بود كه برخی اهالی محلات قصد داشتند مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار كنند.

بررسی‌های «اعتماد» در خصوص روایت‌های پیرامون این خبر نشان می‌داد كه شب حادثه هنگامی كه دو زن در اطراف شهرستان با خودروی سواری‌شان در حال گذر بودند یك مرد به بهانه‌ای باعث توقف خودروی این دو زن می‌شود و ناگهان چند مرد دیگر از راه می‌رسند و آنها را به سمت كارخانه‌های سنگ در جاده ارقده می‌برند و این دو زن را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دهند.

حتی در روایتی مربوط به این خبر شنیده شده كه متهمان قصد سوزاندن دو زن را داشتند كه با دیدن خودروی گشت پلیس فرار می‌كنند. فرار متهمان از صحنه جرم باعث می‌شود آزاردیدگان خود را به بیمارستان امام خمینی این شهرستان برسانند. به گفته چند فرد محلی شرایط روحی یكی از این زنان به قدری وخیم بود كه در بیمارستان عنوان می‌كرد؛ تمایلی به زنده ماندن ندارد. پس از این حادثه یكی از خبرگزاری‌های محلی شهرستان محلات به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان نوشت كه پس از دریافت گزارشی مبنی بر آزار و اذیت دو خانم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفت و متهمان شناسایی و دستگیر شدند. سه متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف كردند.